Łukasz Szewczyk21.03.2014 (19:57)brak komentarzy

"Ambicja. Rozwój. Kariera." - nowa kampania portalu GazetaPraca.pl (wideo)

W połowie marca 2014 roku ruszyła kampania wizerunkowa "Ambicja. Rozwój. Kariera." promująca serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl.
"Ambicja. Rozwój. Kariera." - nowa kampania portalu GazetaPraca.pl (wideo)
Kampania GazetaPraca.pl skierowana jest do specjalistów i managerów, a jej celem jest zachęcenie odbiorców do podjęcia ambitnych kroków w karierze zawodowej. Główne hasło odwołuje się do promowania aktywnej postawy wśród osób zatrudnionych i poszukujących pracy.
Wierzymy, że zdobywanie nowych umiejętności, dążenie do rozwoju, wiara we własne siły i ambicja to postawy, które trzeba wspierać i wydobywać w kandydatach i pracownikach. Chcemy pomagać im w procesie zmiany pracy na lepszą, bardziej satysfakcjonującą i dającą lepsze warunki życia - mówi Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający GazetaPraca.pl
Spot reklamowy GazetaPraca.pl będzie można zobaczyć w telewizjach: Polsat i Stopklatka TV; w kinach Helios i Cinema City; na YouTube oraz na Gazeta.tv.


Kampania pod hasłem "Ambicja. Rozwój. Kariera." potrwa do połowy kwietnia 2014 r. Przekaz będzie wspierany kolejnymi działaniami GazetaPraca.pl: reklamami wizerunkowymi online, prasowymi oraz spotami radiowymi.
Kampanię GazetaPraca.pl przygotowała agencja WALK Creative Sp.z o.o.