Łukasz Szewczyk02.04.2014 (10:40)brak komentarzy

Atmedia Interactive tworzą największą sieć reklamy w prasie na urządzenia przenośne

AVT Korporacja i Atmedia Interactive rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam w dziewiętnastu magazynach na tablety. Tytuły wydawane przez AVT Korporacja uzupełnią największą w Polsce sieć reklamy w prasie mobilnej.
Od kwietnia 2014 roku Atmedia reprezentują sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach na tablety wydawanych przez AVT Korporacja. Wśród tytułów jest m.in. kultowy "Młody Technik", wydawany od 1932 roku, aktualnie dostępny w wersji elektronicznej, męski magazyn lifestylowy "T3" wydawany w 23 krajach oraz wydawany na licencji dwumiesięcznik "Czego Lekarze Ci Nie Powiedzą" znany w krajach anglosaskich pod tytułem "What Doctors Don't Tell You".
AVT Korporacja jest czołowym wydawnictwem specjalizującym się w pismach na urządzenia przenośne. Miesięcznie notuje od 18 do 25 tys. pobrań wszystkich tytułów. Wg raportów firm AntyApps oraz Xyologic, AVT Korporacja zajmuje czołową pozycję w rankingach developerów aplikacji mobilnych na iPady. Portfolio tabletowe AVT Korporacja aktualnie składa się z magazynów: "Czas na Wnętrze", "Budujemy Dom", "Digital Camera", "T3", "Młody Technik", "Audio", "Gitarzysta", "Perkusista", "Estrada i Studio", "Live Sound & Instalation", "Dziecko", "Elektronik", "Automatyka", "O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą", "Digital Photographer Polska", "Photoshop Kreatywny", "Elektronika Praktyczna", "Mollie Potrafi" oraz "Nauka bez Tajemnic".

Atmedia Interactive reprezentują aktualnie 31 magazynów wydawanych na urządzenia przenośne. Jest to największa sieć reklamy skupiająca prasę mobilną. Co miesiąc czytelnicy ściągają 140 tys. egzemplarzy magazynów. Atmedia oferują zarówno w pełni interaktywną reklamę, kreacje mogą zawierać elementy hot spot, html5, audio i wideo jak i tradycyjne, statyczne reklamy prasowe.