Łukasz Szewczyk07.07.2014 (16:13)brak komentarzy

Augustów Najmilszym Miastem w Polsce. Pół miliona na promocję

Ogłoszono zwycięzcę drugiej edycji akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". Najmilszym miastem w Polsce został w tym roku Augustów. W nagrodę otrzyma promocję dla miasta i jego mieszkańców w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych, ufundowaną przez organizatora akcji, markę Milka.
Najmilsze miasto w Polsce - akcja Milki
Mieszkańcy i sympatycy Augustowa, a także przedstawiciele władz, aktywnie wspierali swoją miejscowość od samego początku akcji. To oni organizowali wspaniałe wydarzenia w przestrzeni miejskiej, przytulali się do pluszowej krowy i zachęcali okoliczne miejscowości do włączenia się do zabawy. Ponadto, wykazali się dużą kreatywnością - założyli i na bieżąco aktualizowali niezależny kanał na YouTube "Milka-Augustów", na którym cała Polska mogła śledzić ich aktywności w drodze do finału. W finałowym etapie drugiej już edycji akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" Augustów został przytulony za pomocą wirtualnych głosów oddawanych na stronie www.fioletowastrona.pl aż 51 440 razy!

Na każdym kroku miasto mogło liczyć na ogromne zaangażowanie setek tysięcy ludzi głosujących na nie codziennie i biorących udział w wielu dodatkowych wydarzeniach. Już w pierwszym etapie akcji Augustów otrzymał aż 5 163 813 milionów przytuleń i wraz z Rawą Mazowiecką przytuloną 4 415 501razy oraz Krynicą-Zdrój, która otrzymała 4 083 601przytuleń, z dużą przewagą nad setkami innych miast zakwalifikował się do finału.
Tegoroczna edycja akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" była wyjątkowa - już po raz kolejny mieliśmy okazję się przekonać, że w Polsce mieszkają ludzie mili, życzliwi i pełni pozytywnych emocji. Z przyjemnością patrzyliśmy, jak mieszkańcy 3 finałowych miast - Augustowa, Rawy Mazowieckiej i Krynicy-Zdroju, a także wielu pozostałych, angażują się, żeby wesprzeć swoje miejscowości. W trakcie trwania całej II edycji wszyscy przytuliliśmy swoje ulubione miasta ponad 30 milionów razy - ta liczba mówi sama za siebie - mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager marki Milka, organizator akcji

Najmilsze Miasto otrzyma nagrodę. Jest nią promocja dla miasta i mieszkańców w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. W ciągu 2 tygodni od zakończenia akcji zostanie zrealizowany spot z udziałem mieszkańców najmilszego miasta, który będzie emitowany w TVN i internecie do końca lipca tego roku. Kampania dla najmilszego miasta obejmie również radio.
Nagrodą dodatkową dla mieszkańców i sympatyków wszystkich miast, które znalazły się w finale były wyjątkowe rodzinne imprezy plenerowe pełne atrakcji, które uświetniły koncerty gwiazd - Maryli Rodowicz, Kayah i zespołu Zakopower. Relację z tych wydarzeń obejrzały miliony Polaków w ogólnopolskich stacjach radiowych
i telewizyjnych.