07.07.2014 (16:19)1 komentarz
Grupa RMF razem z Atmedia Interactive
W lipcu 2014 roku Grupa RMF rozpoczęła współpracę z biurem reklamy mediów tematycznych Atmedia w zakresie sprzedaży reklam swoich serwisów internetowych: RMF ON, RMF24, RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic.
Współpraca obejmuje sprzedaż zasobów display na zasadzie wyłączności oraz sprzedaż reklamy wideo bez wyłączności.
Grupa RMF to lider na polskim rynku radiowym posiadający 30,4 proc. udziału w czasie słuchania radia oraz czołowy wydawca internetowy w segmentach: muzyka, radio i informacja. Witryny z Grupy RMF notują miesięcznie 2,3 mln użytkowników (real users) i docierają do 10,7 proc. internautów. Sprzedaż reklamy display w serwisach w całości została powierzona Atmedia Interactive. Za sprzedaż zasobów wideo Grupy RMF oprócz Atmediów odpowiada także Biuro Reklamy Interia.
Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych. Wierzymy, że będziemy w stanie wspólnie z Atmedia osiągnąć zakładane cele a nasze serwisy zyskają jakościowy ruch reklamowy, odpowiedni do specyfiki naszych marek - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF
Bardzo cieszymy się z decyzji podjętej przez Grupę RMF. Atmedia sukcesywnie buduje swoją pozycję na rynku internetowym, w szczególności w segmencie wideo. Pozyskanie tak prestiżowego wydawcy jak Grupa RMF wzmacnia nasze całe dotychczasowe portfolio zarówno ilościowo jak i jakościowo. Szczególnie ważny jest dla nas aspekt jakościowy - reklamodawcom, którzy korzystają z usług Atmedia będziemy w stanie zaoferować reklamę na stronach prestiżowych i powszechnie rozpoznawalnych marek - dodaje Maria Wajda, dyrektor zarządzający Atmedia
Komentarze (1 - 1 z 1)