Łukasz Szewczyk19.07.2014 (16:29)brak komentarzy

Nowe magazyny na urządzenia przenośne w ofercie Atmedia Interactive

Trzy nowe magazyny na urządzenia przenośne w ofercie Atmedia Interactive. Broker poszerza współpracę z wydawnictwem Smart Publishing.
Trzy nowopowstałe magazyny na tablety i smartfony dołączyły do portfolio Atmedia Interactive. Oznacza to, że Atmedia reprezentuje łącznie 49 magazynów należących do 10 wydawnictw. Sieć notuje miesięcznie ponad 200 tys. pobrań.
Od sierpnia portfolio Atmedia zasilą trzy nowopowstałe magazyny: Hashtag, Good Mood oraz Work Out. Wydawcą magazynów jest Smart Publishing posiadający w swojej ofercie także miesięczniki EGO, iAM, In, Mymamy oraz Smaq.

Atmedia tworzą sieć reklamy na urządzenia mobilne od września 2012 roku. Aktualnie - oprócz 8 miesięczników wydawnictwa Smart Publishing - portfolio obejmuje 19 magazynów wydawanych przez AVT Korporacja, w tym Młody Technik i Czas na Wnętrze oraz 7 magazynów należących do niezależnych wydawców: iMagazine, Mamy i MiniMini+, Mannish, Futu, W punkt, Busines Traveller, Horeca. Od czerwca w ofercie Atmediów jest też 15 magazynów wydawanych przez Agorę wśród nich m.in. Logo, Wysokie Obcasy Extra, Duży Format i Cztery Kąty.

Sylwia Chada, Interactive Sales Director w Atmediach, powiedziała: "Rozwinięcie współpracy ze Smart Publishing jest dla nas zaszczytem. Sławomir Szymański oraz Łukasz Mroczek już wcześniej udowodnili, że potrafią wyczuć potrzeby nowoczesnych czytelników i stworzyć popularne, chętnie pobierane magazyny. Nowe tytuły uzupełnią i poszerzą naszą ofertę magazynów lifestylowych. Reklamodawcom oferujemy najszerszą i najpełniejszą na rynku gamę magazynów trafiających do nowoczesnego czytelnika."

Hashtag to tytuł adresowany przede wszystkim do ludzi miasta o młodym stanie umysłu, dla których świat nie zna granic. Magazyn skupia się na tematach wokół popkultury, stylów życia i trendów. Znajdują się w nim wywiady z artystami z branży muzycznej, filmowej, modowej i plastycznej, teksty poświęcone stylom życia, ludziom, kulturze, modzie, podróżom, adrenalinie i psychologii nowoczesnej. Na łamach magazynu znajdą się także relacje z najlepszych imprez. Pierwszy numer zawiera m.in. wywiad z Lily Allen.

Good Mood dedykowany jest aktywnym osobom między 25. a 55. rokiem życia, które cenią sobie holistyczne podejście do dbałości o formę, zdrowie i jakość życia na co dzień. Good Mood ma podpowiadać ścieżki rozwoju fizycznego i emocjonalnego, sposoby relaksacji jak również ćwiczenia uważności, odnajdywania pasji.

Work Out to pierwszy polski magazyn dla osób aktywnych stworzony wyłącznie na tablety. Jest to nie tylko interaktywne czasopismo, lecz także prywatny trener do ćwiczeń. W magazynie wykwalifikowani trenerzy, na specjalnie wykonanych filmach wideo, pokazują jak efektownie i bezpiecznie ćwiczyć w każdych warunkach.

Polecamy