Łukasz Szewczyk01.09.2014 (16:47)2 komentarze

Coca-Cola zmienia teksty konsumentów w gotowe piosenki

Coca-Cola w ramach trwającej do października 2014 roku kampanii "Powiedz to piosenką" uruchomiła Live Service. Jest to narzędzie pozwalające na transformację słów i pisanych komunikatów w prawdziwą piosenkę, zaśpiewaną przez znanego artystę w asyście profesjonalnego zespołu muzyków.
staniaszek
Życzenia urodzinowe dla przyjaciela? Wyznanie miłości a może wręcz oświadczyny? Oda do weekendu? Spektakularny sukces? Podanie o urlop? Albo... zwolnienie lekarskie?
Tu "ograniczeniem" jest tylko wyobraźnia konsumentów Coca-Cola. Spośród nadesłanych na stronę powiedztopiosenka.pl tekstów wybranych zostanie 10, które trafią następnie do jednego ze współpracujących muzyków. Kreatywną zamianą tekstów w gotowe piosenki zajmą się młodzi, zdolni artyści, m.in. Ernest Staniaszek, Grzegorz Hyży, Jula i Honey.
Użytkownik, którego tekst zostanie wyśpiewany, otrzyma od Coca-Cola spersonalizowany link do swojego emotisongu jako nowej formy komunikacji. Wszystko po to, aby dzielić się emocjami z najbliższymi piosenką.

Oto emotisong w wykonaniu Ernesta Staniszka, laureata
"X Factor" do tekstu jednego z konsumentów: "Misiu, chodź ze mną oglądać film":
Coca-Cola wierzy, że muzyka łączy ludzi. Poprzez Live Service pomagamy ludziom wyrażać emocje poprzez piosenki. Tutaj każdy konsument jest potencjalnym twórcą, potrzebującym wyłącznie narzędzi do własnej ekspersji a a Coca-Cola udostępnia te narzędzia i pomaga komunikować się za pomocą piosenek - powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services
Coca-Cola udostępni wszystkie autorskie emotisongi powstałe na bazie tekstów samych konsumentów w dedykowanej e-bibliotece: www.powiedztopiosenka.pl/library

Agencje zaangażowane w projekt:
Działania w digital (w tym strona www i Live Service) - Next.
Dom mediowy oraz zarządzanie artystami - Starcom.
Agencja reklamowa - McCann WorldGroup
Działania eventowe, w tym akcje samplingowe - Havas Worldwide Warsaw.
Obsługa PR - Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 2 z 2)

z tego co wiem Ernest Staniaszek nie był laureatem X Factor a Voice of Poland!
 1  
gdyby ta metamorfoza tekstu w piosenke była online w czasie rzeczywistym to było by coś, a tak to kpina z ćwierćinteligenta
 1