Łukasz Szewczyk05.11.2014 (14:49)10 komentarzy

Ambasadorzy przetestują prezerwatywy Skyn

Agencja rekomendacji Streetcom rozpoczęła współpracę z firmą Unimil, producentem prezerwatyw Skyn. W ramach kampanii "Skyn - to jakby nie mieć nic na sobie" rozpoczęło się wielkie testowanie prezerwatyw.
Durex ilustracja
Kampania ruszyła 29 października. Do akcji zostało zaproszonych 1000 ambasadorów i ambasadorek, w wieku 22-38 lat, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw Skyn. Komentarze ambasadorów oraz opinie ich znajomych będą stanowiły materiał badawczy dla producenta.

Głównym celem trwającej kampanii jest budowanie świadomości marki Skyn oraz podkreślenie unikalności i innowacyjności prezerwatyw produkowanych przez Unimil. Ambasadorzy, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw do testowania, mają za zadanie rekomendować je wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.
Tematyka projektu jest dość specyficzna, ze względu na intymną sferę życia, której dotyczy produkt . Przez lata naszej praktyki, przeprowadziliśmy wiele kampanii kierowanych do trudnych grup docelowych, a także testowaliśmy różnego rodzaju marki. Dlatego, zarówno my, jak i nasi ambasadorzy wiemy, że każdy produkt można przetestować, trzeba tylko mieć do tego indywidualne i nowatorskie podejście, a także znać dokładnie grupę docelową, do której kierowany ma być komunikat - mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom
Kampania trwa 5 tygodni, obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć pół miliona konsumentów.

Komentarze (1 - 10 z 10)

Znowu o seksie.. ja pierrr...!
 1  
Nie mowcie Terlikowskiemu.
 1  
Porozdawać to w gimbazach i niech testują na przerwach.
 9  
Wielka miłość nie istnieje, ja jej wcale już nie szukam, w moim sercu nie ma uczuć, w moim ciele nie ma ducha, jestem tylko żywym cieniem, co miłości już nie szuka.
 1  
Komentowanie i reklamowanie prezerwatyw na portalach społecznościowych to według mnie obciach jakich mało, ale jak czasem czytam wypociny niektórych tzw. blogerek to mnie to nie dziwi.
 5  
Rozumiem że do testowania wraz z kompletem prezerwatyw dostaje także ambasadorkę. No bo jak testować żeby było prawdziwie i rzetelnie?
 7  
Proponuje firmie skyn wziecie wzoru z Orange. Niech niejaka maffashion w czasie stosunku zgubi prezerwatywe... ;-)
 6  
odpusc juz dzieciakom pamietam slynny skandal ze skonczylo sie ze dzieciaki z psychologiem musieli indywidualnie rozmawiac jedna para po wyjsciu nauczyciela zrobila sobie oral perforance przy wszystkich dzieciakach w klasie. Obie osoby zostaly wyrzucone na zbity pysk ze szkoly.
 2  
"trzeba tylko mieć do tego indywidualne i nowatorskie podejście, a także znać dokładnie grupę docelową,"

Grupa docelowa? - zapewne agencje towarzyskie lub ich przyszli i obecni pracownicy oraz klienci; także "kochający" inaczej czyli pe..., pardon geje itp...
Nowatorskie podejście? - czyli coraz większy bezwstyd i ogłupianie młodych ludzi...
Niezwykle nowatorskie podejście polega również na dawaniu gumek ambasdorkom.
Słowem - kultura, elegancja, takt w odwrocie, barbarzyńcy u bram!!!
 3  
Producenci prezerwatyw zamiast sponsorować testerów mogliby zapytać użytkowników, czemu wolą bez... Skoro już guma to konieczność, to niech będzie jak najmniej obecna, czyli w skrócie: niech opakowanie nie szeleści! Bo w gruncie rzeczy różnicy między Skynem czy Durexem nie zauważyłem żadnej.
 2