Łukasz Szewczyk28.11.2014 (14:53)1 komentarz

McDonald's sponsorem kin IMAX. Wspólne działania marketingowe

Od grudnia 2014 roku sieć restauracji McDonald's stanie się oficjalnym sponsorem wielkoformatowych kin IMAX w Polsce. Współpraca pomiędzy McDonald's Polska a Cinema City i domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, obejmie sponsoring tytularny oraz realizację wspólnych działań komunikacyjnych i marketingowych.
Pierwszym elementem projektu jest stworzenie wspólnej komunikacji brandingowej
we wszystkich pięciu lokalizacjach kin IMAX w Polsce.
Powstaje plan działań, w ramach którego uruchomimy różnorodne narzędzia komunikacji, ale na początku z pewnością najbardziej wyrazistym akcentem będzie pojawienie się wielkich neonów z logotypami McDonald's i IMAX obok siebie, bezpośrednio na charakterystycznych sylwetkach budynków kin - zapowiada Jakub Strutyński, Digital and Marketing Manager w McDonald's Polska
Planowanie i sprzedaż działań reklamowych w przestrzeni, jaką oferują kina IMAX koordynuje New Age Media.
Kina IMAX, które dzięki unikalnej wielkość ekranu i technologii projekcji stanowią w naszej ofercie nieco odrębną kategorię, zyskały teraz solidnego i bardzo rozpoznawalnego partnera - komentuje Fabian Wolski, Dyrektor Działu Reklamy w NAM
Licencjonowanym operatorem kin IMAX, zlokalizowanych w pięciu największych miastach
w Polsce jest Cinema City. Ekrany w kinach IMAX należą do największych formatów na świecie, mają aż 14 metrów wysokości i 24 metry szerokości. W kinach tych zastosowano zastrzeżoną technologię projekcji IMAX 3D oraz specjalny system nagłośnienia IMAX DMR®.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ile razy można uświadamiać, że McDonalds to nie restauracja, a BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI! W restauracji jest menu dawane każdemu klientowi i kelner! W mojej okolicy są restauracja w których pracują kelnerzy i są też bary, gdzie można zamówić przy ladzie i za chwilę odebrać schabowego, kebaba, albo pizze. I te lokale nazywają się BARAMI!!!
 8