Łukasz Szewczyk29.12.2014 (19:31)37 komentarzy

Internauci "rzygają reklamą Media Expert" z Eweliną Lisowską. Marka zapowiada zmiany (wideo)

Intensywna kampania reklamowa sieci sprzedaży Media Expert z udziałem Eweliny Lisowskiej wywołała sporą burzę wśród internautów. Marka zapowiada zmiany, które powinny być widoczne już w najbliższych dniach.
Lisowska z Media Expert
Pod koniec listopada 2014 roku marka Media Expert ogłosiła, że nową gwiazdą reklam "Włączamy Niskie Ceny!" będzie Ewelina Lisowska (więcej o tym TUTAJ). Od tej pory w stacjach telewizyjnych i radiowych ruszyła intensywna kampania reklamowa z udziałem młodej wokalistki.


Podczas minionych świąt wielu internautów narzekało na zbyt częstą emisję reklam, a na Facebooku powstał m.in. fanpage "Rzygam reklamą Media Expert", który poparło już kilkadziesiąt tysięcy internatów. Dodatkowo w sieci zaczęto publikować wiele przeróbek wideo z reklamą.




Odczucia internautów potwierdzają m.in. dane Nielsen Audience Measurement, podczas dwóch świątecznych dni Media Expert było marką, która wydała najwięcej na telewizyjną reklamę w tym okresie - 3,688 mln zł brutto). Tym samym, pod względem wydatków na reklamę, marka Media Expert znacznie wyprzedziła takie marki jak: Idea Bank (2,038 mln zł), Play (1,804 mln zł), SmartDom (1,521 mln zł) czy też Lidl (1,33 mln zł).

Na internetową burzę związaną z reklamą zareagowała sama Ewelina Lisowska.
Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłączcie te telewizory, są Święta. (...) Kiedy coś mnie irytuje, eliminuję to ze swojego życia. Nie drążę, nie rozpowszechniam, nie zajmuję tym swojej głowy. Pomaga - napisała na Twitterze Ewelina Lisowska
Także sama marka obiecuje, że wprowadzi zmiany w swojej strategii reklamowej. "Poszukamy rozwiązań, które umożliwią pogodzenie zarówno tych, którzy reklamę lubią, jak i tych, którzy twierdzą, że emisja spotów z Eweliną Lisowską w drugiej połowie grudnia była zbyt częsta. Efekty powinny być widoczne już w najbliższych dniach" - mówi Gazecie Wyborczej rzecznik prasowy Media Expert Michał Mystkowski
wyborcza.pl/wł.

Komentarze (1 - 10 z 37)

To pranie mózgu.Choćbyś nie zwracał uwagi to i tak zapamiętasz a o to im chodzi.
Wiem ,że teraz telewizja istnieje dla reklam a nie dla telewizji.W ciągu trwania 1 filmu 3 lub 4 razy po 15 minut to jest minimum godzina reklam.TO CHORE
Tak np.robi Polsat
 56  
To samo bylo rok temu co przerwa reklamowa to wyskakiwala plastikowa doda:)
 36  
dlatego ja pierw nagrywam, potem odtwarzam a reklamy omijam.
 51  
@sti
Reklam jest 12 minut na godzinę zegarową - to jest limit
 9  
A mi ta reklama zwisa i powiewa ;]
 17  
Nie rozumiem tej akcji, ale już gratuluje firmie. Ta reklama jest tak samo prymitywna jak wiele innych, są też gorsze i bardziej denerwujące od niej.
 18  
Co chcecie,sklep dla buraków to i reklama wieśniacka.
 2  
admin naucz się czytać !!!
Ewelina nic nie pisała na FB tylko na twitterze:
"Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta :)"
"wyłącznie " wyłączcie to nie WYŁĄCZNIE, proponuje nauczyć się czytać !!!! :)
 11  
W czasie Świąt (kilka dni temu) ta reklama atakowała widzów na każdym kanale TV.
Non stop. Żeby to jeszcze w Media Expercie było naprawdę tanio, a ceny mają podobne jak w każdej innej sieci (Media Markt, Saturm, Euro RTV Agd). Żadnych okazji.
 32