01.02.2015 (10:51)brak komentarzy
Wierszowana kampania prezerwatyw Durex. "Dojdźcie wspólnie"
Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: "Dojdźcie wspólnie", promującą prezerwatywy Durex Performax Intense. Akcja potrwa do końca lutego.
Kampania oparta jest o mechanizm generujący wiersze na podstawie zbioru różnych cech i faktów dotyczących partnerów. Jej sercem jest minisite performaxintense.durexmowi.pl. Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami.
To pierwsza realizacja K2 dla marki Durex.
Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają swoje upodobania i potrzeby, a bliskość i lepsze doznania w związku biorą się z wzajemnego zrozumienia i dopasowania. Zaproponowany mechanizm generuje wiersze, na podstawie udzielonych przez partnerów odpowiedzi na pytanie co ich kręci. Pointa w wierszach sugeruje, że te drobne różnice nie są ważne, bo jest Durex Performax Intense, który pozwoli się zgrać i mówiąc ogólnie - "dojść wspólnie".
To pierwsza realizacja K2 dla marki Durex.
Komentarze