Łukasz Szewczyk17.02.2015 (15:53)10 komentarzy

"Oglądaj Ligę jak Mistrz!" z marką Heineken

Liga Mistrzów UEFA to najlepsze drużyny, świetni zawodnicy oraz emocje na najwyższym poziomie. Teraz, dzięki marce Heineken, piłkarscy kibice będą mogli oglądać Ligę jak Mistrz, czerpiąc z każdego meczu jeszcze więcej wrażeń i dzieląc się nimi z całym światem.
Oglądaj Ligę jak Mistrz
Oglądaj Ligę jak Mistrz
Multiscreening to trend dzisiejszej komunikacji. Kibice, oglądając mecz w telewizji, jednocześnie śledzą statystyki oraz dzielą się swoimi emocjami z przyjaciółmi, korzystając z telefonów czy tabletów. Marka Heineken, wieloletni sponsor Ligi Mistrzów UEFA, doskonale o tym wie, dlatego chce dać fanom futbolu możliwość przeżywania meczów w sposób jeszcze bardziej wyjątkowy niż zwykle. Co środę, podczas spotkań Ligi Mistrzów UEFA, na stronie liga.heineken.pl kibice będą mogli dzielić się na żywo swoimi wrażeniami z legendami piłki nożnej, takimi jak Jerzy Dudek czy Xavi Hernandez. Na przygotowanym na potrzeby akcji czacie, bezpośrednio na Twitterze czy ze swojego konta na Facebooku, będzie można zadawać piłkarskie pytania i komentować to, co dzieje się na boisku.
Na stronie liga.heineken.pl na wszystkich fanów sportu czekać będzie także atrakcyjna loteria. Wystarczy sięgnąć po Heinekena i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki, żeby podczas każdego środowego spotkania wziąć udział w losowaniu 90 nagród, które rozdawane będą co minutę. Dla piłkarskich kibiców zostały przygotowane bilety na mecze półfinałowe i finał Ligi Mistrzów UEFA, konsole PlayStation 4 oraz kegi Heinekena. Strona liga.heineken.pl to również atrakcyjny portal sportowy, na którym można znaleźć aktualne statystyki, materiały video, komentarze, analizy oraz wywiady z gwiazdami najlepszych drużyn.
Po sukcesie zeszłorocznej akcji, w trakcie której każdy fan Ligi Mistrzów UEFA mógł obejrzeć dowolny mecz jedynie za koszt piwa Heineken, podając specjalny kod, zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i umożliwić fanom piłki nożnej oglądanie Ligi jak Mistrz. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z piłkarskimi gwiazdami, które na żywo będą dyskutować z kibicami podczas oglądania środowych meczy. Dodatkowo, ruszamy z wyjątkową loterią, w której co minutę będą do wygrania piłkarskie nagrody. Wszystko po to, aby udowodnić konsumentom, że z Heinekenem wieczory z Ligą Mistrzów UEFA są jeszcze bardziej ekscytujące - mówi Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec

Kampanię wspiera reklama telewizyjna "Champion the Match". Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest telewizja TVP.

Promocja konsumencka trwa od 9 lutego do 6 czerwca.

Komentarze (1 - 10 z 10)

Mogę kupić żeby mieć dostęp do meczu, ale tego szczocha pić nie będę! Sama chemia jak w lechach czy tyskich.
 5  
W poprzedniej promocji można było obejrzeć mecz, a teraz tylko ten mecz skomentować! Gdzie tu jest krok do przodu?
Chyba krok do tyłu... 18.02.2015 (0:11:25)
 13  
Heineken - dziękuję, nawet wąchać nie zamierzam!
 3  
Specjalnie kupiłem to "świetne" piwo za 3,99 zł żeby obejrzeć mecz a tu takie coś... Jestem rozczarowany ...
 5  
brak mi słów też specjalnie kupiłem to piwo żeby obejrzeć mecz a tu tylko relacja...
 6  
zastanawia mnie tylko po co ten kod pod kapslem?
 2  
Ha - a ja mam przed sobą 3 kapsle i na każdym IDENTYCZNY kod. O co chodzi ????
 1  
to nie ogladnie meczu z tym kodem
 0  
Specjalnie kupiłem piwo i nie można oglądać meczu, dno..."oglądaj ligę jak mistrz"
 0  
kod NDPP3N7WNBYHWMD4 nie wykorzystany i tak jak komentarze twierdzą do bani a Heinmeken piwo Polskiej produkcji
 0