Łukasz Szewczyk06.03.2015 (9:42)1 komentarz

Biathlonistki w kampanii Eurosportu "Narty, Karabiny, Dziewczyny" (wideo)

Eurosport wystartował z nową kampanią zatytułowaną "Narty, Karabiny, Dziewczyny". Celem akcji jest promocja trwających od 5 do 15 marca 2015 roku mistrzostw świata w biathlonie na antenie stacji. Materiały prezentowane zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie przywołują charakterystyczny styl filmów grindhouse.
Narty, Karabiny, Dziewczyny
Nowa akcja Eurosportu jest efektem długich przygotowań. Polskie biathlonistki (Weronika Nowakowska-Ziemniak, Monika Hojnisz, Karolina Pitoń, Krystyna Guzik oraz Magdalena Gwizdoń) wzięły wcześniej udział w sesji zdjęciowej, podczas której zostały poddane specjalnej charakteryzacji. Przed rozpoczęciem mistrzostw świata w biathlonie na profilu Eurosportu na Facebooku przeprowadzono kampanię teaserową, w której w zagadkowy sposób zaprezentowano biorące w niej udział zawodniczki, komentatorów Tomasza Jarońskiego i Krzysztofa Wyrzykowskiego oraz eksperta stacji Tomasza Sikorę.
Biathlon to jedna z najbardziej widowiskowych dyscyplin zimowych od lat pokazywana na antenie Eurosportu. Dzięki wyjątkowemu komentarzowi Tomasza Jarońskiego oraz Krzysztofa Wyrzykowskiego sport ten cieszy się dużym zainteresowaniem. Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Biathlonu udało nam się stworzyć wyjątkową kampanię, dzięki której chcemy przybliżyć ten piękny sport jeszcze większej liczbie widzów - mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji w Eurosport Polska
Działania związane z kampanią "Narty, Karabiny, Dziewczyny" prowadzone są przede wszystkim na profilach polskiego Eurosportu w mediach społecznościowych - na Facebooku i w serwisie YouTube. Internauci mogą zapoznać się z treścią interaktywnego filmu przedstawiającego sylwetki polskich biathlonistek. W trakcie mistrzostw świata na profilu Eurosportu na Facebooku prowadzona będzie komunikacja w czasie rzeczywistym. Kibice będą mogli również angażować się w relacje z mistrzostw świata dzięki aplikacji, która umożliwi im publikację zdjęć w tle w stylistyce grindhouse na swoich profilach. 9 marca ruszy także konkurs "#NartyKarabinyDziewczyny" na najciekawsze zdjęcie selfie, na którym będzie widoczny obraz z transmisją Eurosportu z mistrzostw świata. Autor zwycięskiego zdjęcia będzie miał szansę wzięcia udziału w treningu strzeleckim z reprezentacją Polski na letnim zgrupowaniu. Na najaktywniejszych fanów czekają zdjęcia reprezentantek z ich autografami.
Kobiecy biathlon składa się z trzech głównych elementów: kobiet, karabinów i nart. Dwa pierwsze podobają się mężczyznom najbardziej. To był punkt wyjścia do dalszej kreacji kampanii. Materiały utrzymane w lekko kiczowatej stylistyce grindhouse dobrze współgrają z wcześniejszym założeniem. Bawią i angażują, a to najważniejsze w komunikacji w mediach internetowych - komentuje Anna Robotycka, Managing Partner w agencji FaceADDICTED

"Narty, Karabiny, Dziewczyny" to kolejna kampania polskiego oddziału Eurosportu w mediach społecznościowych. Do jej przeprowadzenia markę zachęcił sukces wcześniejszych akcji. Autorem koncepcji kampanii oraz podmiotem odpowiedzialnym za jej realizację jest agencja FaceADDICTED, wybrana w toku porównania ofert.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Mnie pozytywnie zaskoczyli panowie z polsat sport. Fajnie, ze biathlon cieszy sie coraz wieksza popularnoscia.
 2