Łukasz Szewczyk01.04.2015 (12:42)brak komentarzy

Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl (wideo)

Od początku kwietnia do końca czerwca potrwa telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W sportowej ofercie programowej Grupy Polsat będzie można zobaczyć billboardy sponsorskie firmy z udziałem Mateusza Borka.
Superpolisa - kampania
Zaplanowana na trzy miesiące kampania w sportowych stacjach Polsatu to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W zeszłym roku od czerwca do października multiagencja w trzech 15-sekundowych zachęcała klientów do kupna polis OC/AC oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Tym razem kampania oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1. Działania mają na celu budowę rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych.
Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców - tłumaczy Jakub Nowiński z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl
Bohaterem 8-sekundowych billboardów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox, a głosu animowanej postaci użyczył jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich komentatorów sportowych - Mateusz Borek. Klip w dwóch wersjach widzowie Grupy Polsat zobaczą w Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.



Za kreację kampanii odpowiada agencja Chimney. Planowanie, zakup mediów Superpolisa.pl przeprowadziła we własnym zakresie.