Łukasz Szewczyk03.04.2015 (15:16)1 komentarz

Pocałuj Radość - gwiazdorska kampania Coca-Coli z okazji 100 urodzin kultowej butelki (wideo)

Coca-Cola świętuje 100 urodziny butelki konturowej. Obok gwiazdorskiej obsady, która zagości m.in. na billboardach i siatkach wielkoformatowych, marka pokazała także nowy spot promujący kampanię hasłem "Pocałuj radość".
Pocałuj radość
Polska odsłona kampanii wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca 2015 roku. Głównym celem aktywności jest zaproszenie wszystkich fanów Coca-Cola do wspólnej celebracji jubileuszu w myśl hasła "Pocałuj radość".
Elvis Presley z uśmiechem trzyma Coca-Cola. Powabna Marylin Monroe sięga po łyk wprost z kultowej butelki. I to właśnie ich twarze stały się częścią wielkiej urodzinowej kampanii marki z okazji obchodów 100-lecia jednego z najpiękniejszych opakowań na świecie. Do panteonu idoli milionów dołączyli także hipnotyczna Rita Ora, energetyczny Avicii oraz polskie twarze - najjaśniejsza gwiazda polskiej piłki nożnej Robert Lewandowski, nietuzinkowa i kochana przez miliony fanów Margaret oraz legenda sportu - Robert Korzeniowski. Twarze rodzimych gwiazd oraz wybranych zagranicznych ikon ozdobią m.in. billboardy i wielkoformatowe siatki w wybranych miastach.

Każdego dnia licznik rośnie aż o 70 milionów całusów. Od początku istnienia butelki konturowej aż do tej pory liczba ta osiągnęła wręcz niewyobrażalną wysokość - ponad 1 500 000 000 000 (1,5 biliona razy)! Jak to możliwe? Dzięki fanom na całym świecie, którzy sięgając po orzeźwiającą Coca-Cola całują radość. Bo każdy łyk kultowego napoju jest jak pocałunek. A każdy z nich to potężna dawka radości, miłości i bliskości - emocji, które towarzyszą marce od początku jej istnienia.
Historia Coca-Cola to opowieść pełna uśmiechu i radości, a doskonale wszystkim znany kształt butelki to ponadczasowy symbol marki i nośnik tych wszystkich pozytywnych emocji. I właśnie ta butelka miała okazję składać swoje "pocałunki" na ustach tych wszystkich gwiazd, za każdym razem przekazując kryjącą się w niej radość i wyjątkowy, kultowy smak. Dokładnie jak Coca-Cola - podkreśla Urszula Szymczyk, Marketing Manager
Wraz ze startem komunikacji w największych stacjach telewizyjnych pojawił się dedykowany spot, który jest kompilacją scen "wprost z życia" fanów marki.
Coca-Cola towarzyszy im zarówno w codziennych momentach, jak i ważnych wydarzeniach za każdym razem poprzez "pocałunek" przekazując pozytywne emocje. W kampanii zostanie także wykorzystany potencjał kanału VOD, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli obejrzeć 30' wersję spotu.


W ramach działań ATL w wybranych miastach w Polsce zawiśnie łącznie 340 tablic 6x3, 609 citylightów oraz 13 wielkoformatowych siatek. Dodatkowo kampania zostanie wzmocniona aktywnymi działaniami z wykorzystaniem kanałów tradycyjnych i digitalowych.

Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów i powierzchni - Dom Mediowy MediaCom. Media cyfrowe i społecznościowe agencja Next. Wsparcie eventowe Endrofina Events. Materiały wizualne - agencja Fortis. Działania z zakresu PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ja się po raz kolejny pytam GDZIE ZNAJDĘ TĄ KULTOWĄ BUTELKĘ??? W sklepach króluje plastik śmierdzący ropą i puszki śmierdzące rozpuszczalnikiem. Szklane butelki Coca-Coli można spotkać w jednym sklepie na sto. Co tu świętować? Upadek kultowej butelki chyba. Co innego w Niemczech, Anglii czy Francji. Tam Coca-Colę można nabyć w każdym sklepie w zwrotnych butelkach szklanych o pojemności 0,2, 0,33, 0,5, a nawet 1 l. A Polska to śmietnik plastików!
 3