Łukasz Szewczyk16.04.2015 (13:12)3 komentarze

Rusza kampania "Redd`s Piwo inne niż inne" (wideo)

Już w połowie kwietnia w sklepach pojawią się odmienione opakowania i nowa intrygująca kombinacja smakowa: Gruszka i Chili. Zmiana wizerunku i wprowadzenie nowego wariantu Redd`sa wspierane są przez kampanię reklamową: "Piwo inne niż inne".
kampania reds
Teraz fani piwa smakowego cieszą się trzema wariantami Redd`sa: Jabłko i Trawa Cytrynowa, Malina oraz Żurawina. Niedługo na sklepowych półkach na stałe zagości nowy smak: Redd`s Gruszka i Chili - wariant zainspirowany wakacyjnym klimatem. Mocno schłodzony z delikatnie pikantnym posmakiem przyjemnie orzeźwi w upalne dni.
W Redd`sie zmieniły się również butelki i puszki, które nabrały bardziej naturalnego i piwnego charakteru podkreślonego matowymi etykietami oraz ciemniejszą, stonowaną kolorystyką. Na opakowaniach są także wyraźne polskie nazwy smaków i obrazki owoców.

Pędem nabędę, totem potem, czy lane i nalane - czy ktoś nie pamięta tych kultowych spotów reklamowych? Emitowane ponad dekadę temu, zachęcały do kupna Redd`sa - pierwszego piwa smakowego w Polsce. Odważna i niestandardowa kampania promocyjna okazała się ogromnym sukcesem, a Redd`s zadomowił się na stałe na polskim rynku, jako lider w swojej kategorii.

Zmiany w owocowym świecie Redd`sa w 2015 roku promuje kampania "Piwo inne niż inne". Pierwszy spot, którego emisja w ogólnopolskich kanałach TV rozpocznie się 20 kwietnia, nawiązuje właśnie do dawnej komunikacji i etnicznych korzeni. Reklama wzbogacona jest dodatkowo o wymiar muzyczny. Piosenka kołyszącego się na sprężynkach Rastamana szybko wpada w ucho. Całość podsumowuje główne hasło kampanii, które odróżnia Redd`sa zarówno od lagerów, jak i innych piw smakowych.


Rebranding oraz wprowadzenie nowego wariantu smakowego piwa wspierane będą również przez kampanię outdoorową, digitalową i PR. Widoczność w sklepie będzie wzmocniona dzięki materiałom POS.

Platformę kreatywną przygotowali Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za kampanię z 2000 roku.

Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR "Wakacje pod gruszą" zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach poprowadzi agencja Lubię to.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Redd's to nie piwo. To napój powopodobny o smaku soczku dla dzieci. Piwo może być produkowane tylko ze słodów, chmielu i wody, a taką metodę produkcji stosują tylko małe browary.
 2  
nie podoba mi się ta kampania :P
 1  
Yyyy użycie słowa "piwo" w stosunku do marki Redd's jest stanowczym nadużyciem.
 0