Łukasz Szewczyk16.05.2015 (12:48)1 komentarz

Ognisty Macho i piękna Chicka w nowym spocie Redd's Gruszka i Chili (wideo)

W poniedziałek (18 maja 2015 roku) rusza druga odsłona kampanii reklamowej Redd`sa autorstwa agencji PZL, promująca najnowszy wariant piwa o smaku Gruszka i Chili. Bohaterami animowanego spotu są ognisty Macho i piękna Chicka, dzięki którym odbiorcy poczują atmosferę meksykańskiego baru.
Redd's Gruszka i Chili
Najnowsze spoty reklamowe Redd`sa wyróżniają się zabawną formą wizualną, muzyczną i tekstową. W pierwszej odsłonie kampanii, w pozytywny nastrój wprowadzał kołyszący
się Rastaman. Drugi spot przenosi widzów do meksykańskiego baru, w którym głównymi bohaterami są Macho i zjawiskowa Chicka. W reklamie przedstawiony jest najnowszy smak Redd`sa: Gruszka i Chili. Całość podsumowuje hasło kampanii - Piwo inne niż inne, które odróżnia Redd`sa zarówno od lagerów, jak też innych piw smakowych.


Późna wiosna i lato to dla rynku piwnego najgorętszy czas, a w szczególności dla piw smakowych. - Lato to idealny sezon na lekkie piwa smakowe, które doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie. W okresie tym sięgamy po nie częściej niż w innych porach roku. Co ciekawe, mężczyźni równie chętnie co kobiety kupują wtedy owocowe lagery - tłumaczy Bartosz Brusiło, Manager ds. Strategii, Badań i Analiz w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy smak to nie jedyna nowość w tym sezonie. Redd`s przeszedł rebranding, pojawiła
się nowa etykieta, oraz nowa komunikacja nawiązująca do zabawnych, lekkich form muzyczno-graficznych.

Platformę kreatywną przygotowała agencja PZL. Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, nowe opakowania Redd`sa zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Kampanię PR realizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach prowadzi agencja Lubię to.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Piwo smakowe NIE JEST PIWEM, a napojem alkoholowym. Piwo może składać się tylko ze słodów, chmielu i wody. Każdy innyn dodatek powoduje, że nie jest to już PIWO!
 1