Łukasz Szewczyk09.06.2015 (15:41)brak komentarzy

PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

Wiodące światowe marki PepsiCo: Lay's, Gatorade i Pepsi będą oficjalnymi markami Ligi Mistrzów UEFA. PepsiCo ogłosiło, że zostaje sponsorem prestiżowych rozgrywek europejskich klubów piłkarskich.
PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Umowa sponsorska PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA wchodzi oficjalnie w życie 1 lipca, czyli przed rozpoczęciem sezonu 2015/16. Lay's, Gatorade i Pepsi zostaną oficjalnymi markami rozgrywek. Kontrakt obejmuje dodatkowo marki Doritos, Lipton i 7UP.
- Ogłoszona dziś umowa sponsorska oznacza, że wieloletnie zamiłowanie PepsiCo do wspaniałego sportu, jakim jest piłka nożna, zyskuje nowy wymiar. Liga Mistrzów UEFA należy bez wątpienia do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie. Ponad miliardowa widownia śledząca mecze w każdym sezonie sprawia, że nasza współpraca daje obu stronom bezprecedensowe możliwości. Kochamy piłkę nożną i nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli dzielić naszą pasję z fanami Ligi Mistrzów UEFA w Europie i na całym świecie - mówi Ramon Laguarta, prezes PepsiCo na Europę.

Finał Ligi Mistrzów UEFA to doroczne wydarzenie sportowe o największej widowni na świecie. Sobotni mecz finałowy (6 czerwca 2015) transmitowały telewizje w ponad 200 krajach, a oglądało go około 400 milionów widzów. Przewidywana średnia oglądalność transmitowanych na żywo meczów wynosi 180 milionów widzów. Sezon rozgrywek od fazy play-off do meczu finałowego trwa 17 tygodni, w czasie których rozgrywanych jest łącznie 145 meczów. Liga Mistrzów to w sezonie ponad 110 tys. godzin emisji TV, która przyciąga ogromną widownię w skali regionalnej, jak i globalnej - łącznie 1,1 miliarda unikalnych widzów transmisji na żywo na całym świecie.