29.06.2015 (10:21)3 komentarze
Coca-Cola i Prymat łączą siły - zapraszają Polaków do wspólnego grillowania
Specjalne promocje, ekspozycje w sklepach, a także wspólne akcje marketingowe - to tylko wybrane elementy działań przygotowanych przez Coca-Cola i Prymat w ramach kampanii "Razem smakuje lepiej".
"Razem smakuje lepiej" to przesłanie tegorocznej kampanii Coca-Cola i Prymatu, które zapraszają polskie rodziny do wspólnego posiłku i celebrowania bycia razem. W ramach akcji marki przypominają jak ważne są chwile spędzone razem przy smacznym posiłku,
a w okresie wiosenno-letnim szczególnie namawiają do grillowania jako dobrego pomysłu na rodzinny posiłek na świeżym powietrzu.
- Okres grillowy zwykle zaczyna się podczas długiego weekendu majowego i trwa do końca sierpnia. W ramach kampanii "Razem Smakuje Lepiej" już od początku trwania sezonu podkreślaliśmy magię wspólnych posiłków przygotowanych na świeżym powietrzu. Wraz
z marką Prymat, liderem przypraw na rynku w Polsce, połączyliśmy siły, by przypomnieć polskim rodzinom, jak niewiele trzeba, by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil - wystarczy pomysł na smaczny posiłek, grono najbliższych, a radości doda Coca-Cola - powiedziała Małgorzata Drąg, Marketing Manager Coca-Cola.
Już teraz konsumenci mogą spotkać w sklepach ofertę promocyjną. Butelki Coca-Cola 1,5l i 2l trafią do sprzedaży z dołączonymi saszetkami z sześcioma różnymi grillowymi przyprawami marki Prymat: Przyprawą do grilla klasyczną, Przyprawą do grilla pikantną oraz Przyprawą do karkówki, jak i z przyprawami okołogrillowymi - Przyprawą do kurczaka, Przyprawą kebab-gyros i Tzatzyki - pikantnym sosem czosnkowym. Dodatkowo, na rewersie każdej saszetki umieszczony został przepis na idealnego rodzinnego grilla z Coca-Cola.
Poza specjalnymi ofertami produktowymi przygotowanymi dla konsumentów w ramach zaplanowanych działań przewidziana jest także wspólna kampania reklamowa. Już od 29 czerwca w kluczowych stacjach TV emitowany będzie spot '30 przygotowany specjalnie na zlecenie Coca-Cola w Polsce.
Uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa marki Coca-Cola i Prymat, będąca częścią popularnego serwisu www.doradcasmaku.pl należącego do producenta przypraw. Będzie ona skarbnicą przepisów grillowych, porad kulinarnych i felietonów. Dodatkową atrakcją dla konsumentów będzie wspólnie stworzony przez markę Coca-Cola
i Prymat e-magazyn "DoradcaSmaku.pl". Planowany jest także wakacyjny konkurs fotograficzny dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami od obu partnerów. Współpraca marek będzie widoczna również w social media.
Po stronie marki Coca-Cola przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów ATL przygotował McCann, a materiałów BTL - Fortis. Za działania PR po stronie Coca-Cola odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Za działania pod stronie Prymat odpowiedzialny jest Dział Marketingu firmy. Aktywności
w Internecie realizuje Gorilla Agency.
a w okresie wiosenno-letnim szczególnie namawiają do grillowania jako dobrego pomysłu na rodzinny posiłek na świeżym powietrzu.
W ramach prowadzonych dotąd działań Coca-Cola już na początku roku nawiązała współpracę z marką Prymat, jednym z czołowych producentów przypraw w Europie Środkowo-Wschodniej. Klienci w wybranych sklepach mieli okazję zakupić rodzinną butelkę Coca-Cola z dołączonymi przyprawami idealnymi do przyrządzania dań obiadowych. Obecnie firmy usatysfakcjonowane dotychczasowymi efektami działań, postanowiły zdecydowanie rozszerzyć zakres współpracy i przypomnieć Polakom, że razem smakuje lepiej, a idealną okazją do spotkań w okresie wakacyjnym jest właśnie grillowanie.
- Okres grillowy zwykle zaczyna się podczas długiego weekendu majowego i trwa do końca sierpnia. W ramach kampanii "Razem Smakuje Lepiej" już od początku trwania sezonu podkreślaliśmy magię wspólnych posiłków przygotowanych na świeżym powietrzu. Wraz
z marką Prymat, liderem przypraw na rynku w Polsce, połączyliśmy siły, by przypomnieć polskim rodzinom, jak niewiele trzeba, by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwil - wystarczy pomysł na smaczny posiłek, grono najbliższych, a radości doda Coca-Cola - powiedziała Małgorzata Drąg, Marketing Manager Coca-Cola.
Już teraz konsumenci mogą spotkać w sklepach ofertę promocyjną. Butelki Coca-Cola 1,5l i 2l trafią do sprzedaży z dołączonymi saszetkami z sześcioma różnymi grillowymi przyprawami marki Prymat: Przyprawą do grilla klasyczną, Przyprawą do grilla pikantną oraz Przyprawą do karkówki, jak i z przyprawami okołogrillowymi - Przyprawą do kurczaka, Przyprawą kebab-gyros i Tzatzyki - pikantnym sosem czosnkowym. Dodatkowo, na rewersie każdej saszetki umieszczony został przepis na idealnego rodzinnego grilla z Coca-Cola.
Poza specjalnymi ofertami produktowymi przygotowanymi dla konsumentów w ramach zaplanowanych działań przewidziana jest także wspólna kampania reklamowa. Już od 29 czerwca w kluczowych stacjach TV emitowany będzie spot '30 przygotowany specjalnie na zlecenie Coca-Cola w Polsce.
Uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa marki Coca-Cola i Prymat, będąca częścią popularnego serwisu www.doradcasmaku.pl należącego do producenta przypraw. Będzie ona skarbnicą przepisów grillowych, porad kulinarnych i felietonów. Dodatkową atrakcją dla konsumentów będzie wspólnie stworzony przez markę Coca-Cola
i Prymat e-magazyn "DoradcaSmaku.pl". Planowany jest także wakacyjny konkurs fotograficzny dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami od obu partnerów. Współpraca marek będzie widoczna również w social media.
Po stronie marki Coca-Cola przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów ATL przygotował McCann, a materiałów BTL - Fortis. Za działania PR po stronie Coca-Cola odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Za działania pod stronie Prymat odpowiedzialny jest Dział Marketingu firmy. Aktywności
w Internecie realizuje Gorilla Agency.
Komentarze (1 - 3 z 3)