Łukasz Szewczyk30.06.2015 (16:29)brak komentarzy

Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy na wydania cyfrowe Ringier Axel Springer Polska

Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy w zakresie sprzedaży standardowych form reklamowych do cyfrowych publikacji Ringier Axel Springer Polska.
Media Impact Polska
W ofercie dostępne będą m.in. tabletowe i smartfonowe wydania Newsweek Polska, Forbes, Auto Świat, Pierwszy Milion, Tap&Swipe, Fakt czy Przegląd Sportowy.
- Nowy partner w monetyzacji skonsolidowanej powierzchni reklamowej w wydaniach cyfrowych to efekt naszych analiz dotyczących potencjału sprzedażowego tabletów - mówi Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska. - Fakt, iż tablety optymalnie łączą kwestię mobilności z komfortem konsumpcji treści sprawia, iż będzie to nie tylko coraz bardziej popularny ekran dla użytkownika, ale przede wszystkim atrakcyjne medium reklamowe w obszarze biznesu, motoryzacji, nowych technologii czy sportu - dodaje.

Dane IAB Polska za 2014 roku wskazują, iż blisko 70% polskich internautów korzysta ze smartfonów, a co 4. z tabletów. Estymacje eMarketera dla rynku brytyjskiego potwierdzają z kolei, iż z tabletu korzysta tam już prawie 2/3 internautów.