Łukasz Szewczyk12.07.2015 (14:32)7 komentarzy

"Poczuj to", czyli Polacy testują prezerwatywy Unimila Skyn

Firma Unimil, kolejny raz nawiązała współpracę z agencją marketingu rekomendacji - Streetcom Polska. Kampania, tak jak poprzednio, dotyczy marki prezerwatyw Skyn. Do współpracy zaproszono 2000 osób spełniających kryteria grupy docelowej.
Paczka ambasadora SKYN
Hasłem kampanii jest "Skyn - feel everything - poczuj wszystko". Do kolejnej akcji zostało zaproszonych 2000 Ambasadorów i Ambasadorek, w wieku 22-38 lat, którzy otrzymali zestawy prezerwatyw Skyn. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i intencji zakupu w grupie docelowej. Ambasadorzy mają za zadanie rekomendować produkt wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.
- Efekty pierwszej kampanii, którą przeprowadziliśmy dla firmy Unimil w 2014 roku, bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Ze względu na niestandardowy produkt i sferę intymną jakiej dotyczyła akcja, zakładaliśmy znacznie niższy zasięg. Okazało się, że 1000 Ambasadorów, wygenerowało zasięg na poziomie 1,2 mln. To o 120% więcej od estymowanego - mówi Urszula Jaworowska, Account Director Streetcom Polska.

Kampania potrwa pięć tygodni, obejmie zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z produktami Skyn ma mieć 1,5 miliona konsumentów.

Komentarze (1 - 7 z 7)

A jak najoptymalniej sparować ten prezerwatywowy kontent z łazikiem marsjańskim Curiosity ???
 3  
Wielka miłość nie istnieje. Ja jej wcale już nie szukam. W moim sercu nie ma uczuć. W moim ciele nie ma ducha. Jestem tylko żywym cieniem. Co miłości już nie szuka.
 0  
Wszystko to marzenia ściętej głowy, wszystko to marność i gonienie za wiatrem. Marność nad marnościami a w tej marności jeszcze większa marność.
 2  
Jeżeli prezerwatywa nie będzie sparowana z penisem, nie będę jej używał.
 0  
Durnota nad durnotami!
 1  
chce ktos ze mna potostowac?
 1  
Oj potestuje się, potestuje...
 1