Łukasz Szewczyk12.07.2015 (22:51)brak komentarzy

Marka Bebiko dla przyszłych mam uruchamia Akademię Zdrowego Brzuszka

Nutricia, właściciel marki Bebiko, na stronie internetowej BebiKlub.pl uruchomiła Akademię Zdrowego Brzuszka. Platforma edukacyjna umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego u najmłodszych.
BebiKlub
Działanie jest częścią kampanii "Bebiko 2. Od serca dla brzuszka". W jej ramach VML Poland prowadzi działania w mediach społecznościowych. Agencja VML Poland odpowiada za prowadzenie komunikacji na profilu marki Bebiko 2 w serwisie społecznościowym Facebook - Od serca dla brzuszka oraz przygotowała dla programu Akademii Zdrowego Brzuszka kampanię w serwisie Facebook, wykorzystującą m.in. format video, photoposty i linkposty.
Za zaprojektowanie nowego serwisu www.BebiKlub.pl i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Za zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.