Łukasz Szewczyk03.11.2015 (13:25)4 komentarze

Margaret, finaliści "The Voice od Poland" i youtuberzy w świątecznej kampanii Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Podaruj radość". Okres radosnego oczekiwania marka rozpoczyna od premiery nowej wersji świątecznego przeboju "Coraz Bliżej Święta" w wykonaniu Margaret i finalistów programu "The Voice of Poland". W teledysku występują również gwiazdy polskiego Youtube.
Utwór "Coraz bliżej Święta" jest polską wersją piosenki "Wonderful Dream" wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, od lat wykorzystywanej w reklamach świątecznych marki Coca-Cola. Wcześniejsza polska wersja tego utworu śpiewana przez Anię Szarmach, to jeden z najbardziej znanych motywów muzycznych, które sygnalizują nam, że idą Święta. W tym roku towarzyszyć nam będzie najnowsza odsłona piosenki nagrana specjalnie dla Coca-Cola w Polsce i Szwecji przez Margaret i chór finalistów programu "The Voice of Poland". A w teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się znani youtuberzy - JDąbrowsky i Ajgor Ignacy.

Coraz Bliżej Święta - Margaret ft. The Voice of Poland 2015 f...

Poczuj magię Świąt z Margaret i finalistami Voice of Poland TVP! A dla fanów JDabrowsky i Ajgor Ignacy mamy specjalną niespodziankę, obejrzyjcie koniecznie do samego końca. ;) Kto z Was nie może się już doczekać Świąt? #PodarujRadosc #CorazBlizejSwieta

Posted by Coca-Cola on 3 listopada 2015


"Coraz bliżej Święta" w niepowtarzalnym wykonaniu Margaret od dziś podbija Internet, a wkrótce będzie towarzyszyć również kampanii telewizyjnej Coca-Cola. Świąteczny utwór Coca-Cola można znaleźć na wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych: Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia. Wydawcą singla jest Magic Records. Już niedługo cała Polska ruszy z przygotowaniami do Świąt nucąc razem z Margaret "Coraz bliżej Święta...coraz bliżej Święta".

- Oczekiwanie na Święta to absolutnie wyjątkowy i magiczny czas dla Coca-Cola. Czerwone ciężarówki i sympatyczny Święty Mikołaj z reklam marki to już kultowe symbole nadchodzących Świąt, na które czekają Polacy. W tym roku dołączy do nich dobrze znany motyw muzyczny "Coraz bliżej Święta" w nowej aranżacji i wykonaniu Margaret. Świąteczną kampanią przypominamy o prawdziwym duchu Świąt. Chcemy zachęcać do podarowania radości innym, dlatego szykujemy mnóstwo niespodzianek, które będą do tego inspirowały - mówi Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Dzięki Coca-Cola, pełne świątecznego klimatu są także punkty sprzedaży. Limitowana edycja opakowań świątecznych to ponad 50 unikalnych życzeń świątecznych, które inspirują do tego, by podarować radość bliskim. Gwiazdą wśród opakowań jest świąteczna edycja puszek 330 ml z 5 różnymi grafikami ze Świętym Mikołajem, który m.in. przesyła świąteczne całusy i życzy magicznych Świąt.

W punktach sprzedaży obok limitowanej edycji opakowań pojawią się nie tylko specjalnie zaprojektowane materiały POP, ale także pełne świątecznej atmosfery tzw. Santa Rooms, w których przy kominku można spotkać Świętego Mikołaja i Śnieżynkę. Dodatkową niespodzianką tegorocznej ekspozycji w sklepach jest udostępnienie klientom tzw. augumented reality. W niektórych punktach sprzedaży, dzięki ściągnięciu odpowiedniej aplikacji, konsumenci będą mogli zrobić sobie zdjęcia z Mikołajem, na których np. pada śnieg.

To jednak nie koniec atrakcji. Już wkrótce marka rozpocznie kolejne aktywności konsumenckie.

Wydawcą singla "Coraz Bliżej Święta" jest Magic Records, teledysk wyprodukowała agencja McCann Worldgroup, za działania digital odpowiada agencja Next, a za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis, działania z zakresu PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 4 z 4)

A ja się po raz kolejny zapytuję gdzie się podziały szklane butelki? Wszędzie walące ropą plastiki, albo capiące rozpuszczalnikiem puszki. Szklane butelki dostępne tylko o jednej pojemności w niewielu sklepach i barach. Polska to śmietnik jakiś czy coś? W Niemczech Coca-Cola jest w kilku pojemnościach w szklanych butelkach!
 14  
Oryginału piosenki nic nie przebije... ;]
 8  
Takiej tandety jak ta reklama to ja dawno nie widziałem. Ludzie fajni , tylko dynamiki brak , ani kolory ani scenografia nie powala. Przerzucam się na pepsi.
 2  
Nie podoba mi się ta nowa reklama, A tak poza tym to Pepsi mi lepiej smakuje.
 1