Łukasz Szewczyk10.11.2015 (15:47)74 komentarze

Energa sponsorem tytularnym Stadionu w Gdańsku za 4,5 mln zł rocznie

Stadion Energa Gdańsk to nowa nazywa się Stadion w Gdańsku Letnicy - największy obiekt sportowy na Pomorzu. Energa podpisała 5-letnią umowę partnerską na sponsoring tytularny ze spółką Arena Gdańsk Operator - zarządcą stadionu.
Współpraca pomiędzy Grupą Energa, a jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych obiektów sportowych w Polsce, który zlokalizowany jest na Pomorzu, daje możliwość pełnego wykorzystania potencjału marketingowego i biznesowego obu firm. Stadion, na którym rozegrano m.in. cztery mecze UEFA EURO 2012 i zorganizowano do tej pory kilkaset eventów sportowych, rekreacyjnych, społecznych i biznesowych, będzie wizytówką wiążącą Energę z lokalnym środowiskiem. Firma zamierza także skupić wokół stadionu liczne działania sportowe, edukacyjne i kulturalne, z którymi od wielu lat obecna jest w regionie.
Dzięki trójstronnemu listowi intencyjnemu operatora stadionu, sponsora tytularnego oraz Miasta Gdańska, Stadion Energa Gdańsk zyskuje nie tylko nowych partnerów, nazwę i logo, ale też nową "moc", która oprócz wielkich imprez pozwoli wyjść do mieszkańców Pomorza i Polski oraz turystów z zagranicy z użyteczną ofertą na co dzień.

Celem porozumienia są wspólne działania partnerów motywujące mieszkańców Trójmiasta do jeszcze większej aktywności sportowej i rekreacyjnej, poprzez możliwie najlepsze wykorzystanie obiektu i terenu przyległego.

- Rozpoczęcie współpracy trójstronnej pomiędzy samorządem, operatorem największego obiektu sportowego i jedną z największych pomorskich firm, która rozumie i pomoże zrealizować wizję zagospodarowania i rozwoju stadionu w Gdańsku, to bardzo dobra wiadomość. Lokalnie mamy dużą siłę, możemy wdrażać pomysły, które po raz kolejny pokażą na świecie siłę naszego Miasta i ludzi tu mieszkających. Stadiony na świecie pełnią role istotne społecznie - u nas trend ten jest już zauważalny, a świadomość obecności w przestrzeni miejskiej stadionu jako obiektu nie tylko sportowego, zwiększa się znacząco z roku na rok. Chcemy podkreślać, że tutaj - na Stadionie Energa Gdańsk, odbywają się ważne wydarzenia, tutaj ludzie się bawią, tutaj robią biznes, spotykają znajomych i gwiazdy oraz oczywiście kibicują m. in. Lechii Gdańsk - powiedział Paweł Adamowicz, prezydent Miasta Gdańska.

Podpisanie umowy na sponsoring tytularny stadionu w Gdańsku to kolejny krok w realizacji strategii Grupy Energa, jako ogólnopolskiego sprzedawcy prądu. Dzięki temu marka jeszcze silniej zaistnieje jako inicjator nie tylko ciekawych wydarzeń lokalnych, ale spektakularnych wydarzeń ogólnopolskich.

- Rozpoczęcie współpracy z Arena Gdańsk Operator w Gdańsku wpisuje się w naszą strategię biznesową i marketingową. Jako jedna z największych pomorskich firm, na co dzień uczestnicząca w życiu Trójmiasta i Pomorza, czujemy spoczywającą na nas społeczną odpowiedzialność. Od lat wspieramy sport i edukację i popularyzujemy kulturę. Analizy korzyści objęcia stadionu sponsoringiem tytularnym jednoznacznie wskazują, że wpisuje się on w promowane przez nas wartości, przyczyni się do wyeksponowania inicjatyw, które prowadzimy od lat oraz zapewni wysoką efektywność sponsoringową - mówi Andrzej Tersa, prezes zarządu Energa SA.

Stadion Energa Gdańsk, jako jedyny obiekt wybudowany na UEFA EURO 2012 w Polsce, ma już drugiego sponsora tytularnego na kolejne 5 lat.

Grupa Energa zamierza przenieść na stadion większą liczbę wspieranych imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, w których będą mogli brać udział mieszkańcy Trójmiasta i Pomorza.

Stadion Energa Gdańsk - wizualizacja
Nowy wizerunek Stadionu Energa Gdańsk
Wraz z nazwą zmienia się również identyfikacja wizualna obiektu. Nowy logotyp nawiązuje do bursztynu, symbolu nieodłącznie kojarzonego z Gdańskiem, który stanowił jednocześnie inspirację dla projektantów stadionu. Znak zarówno pod względem kolorystyki jak i kształtów, oddaje ideę zasilania sportu i kultury pozytywną energią. Do tych wartości nawiązuje również nowe hasło: Stadion Energa Gdańsk - MOC WRAŻEŃ, które podkreśla rolę obiektu jako miejsca jednoczącego ludzi wokół pozytywnych emocji. Na potrzeby kampanii promującej nową nazwę przygotowano też film ukazujący dotychczasowe kluczowe wydarzenia na stadionie.

Komentarze (1 - 10 z 74)

Ma ktos jakies doswiadczenia z tą firmą? Zastanawiam się nad zmianą i po przeanalizowaniu zostaly mi dwie firmy - wlasnie Energa i duzo mniejszy sprzedawca novum. Jakies opinie?
 3  
Dzieki temu za faktury opłacone przez mieszkanców Gdańska !!
 0  
Jeśli policzyles oplate abonamentową to na pewno zmiana nic ci nie da.
 1  
ja mam novum, na razie nic nie sponsoruje ;)
 1  
dftchorz według mnie jak najbardziej da, szczególnie przy dużym zużyciu. Wszystko zależy nie od opłaty abonamentowej, ale od dobrania odpowiedniej taryfy pod swoje zużycie
 0  
Ja od pewnego czasu prowadzę sporą działalność gospodarczą i zastanawiam się jak bym mógł przyoszczędzić , żebym miał te stawki troszeczkę poobniżane. Bradziej mi chodzi o rabat
 0  
Syrk polecam Ci stałą gwarancję ceny, gdzie płacisz jedną stawkę niezależnie od zużycia. Wiadomo jak to bywa w firmach, cały czas dochodzą nowe urządzienia itp., więc taka oferta super sprawa. Sporo firm coś takiego ma m.in wspomnianie tutaj novum - zadzwoń i zapytaj, bo według mnie warto ;)
 0  
Syrk, właśnie jako przedsiębiorca powinienes się zainteresowac zmianą sprzedwcy, bo mniejsi gracze najbardziej zabiegają o rynek małych i średnich przedsiębiorców. Nawet możesz negocjowac.
 0  
Dziś rozmawiałem z pewną firmą która sprzedaje energię elektryczną i po krótkiej rozmowie miałem możliwość skorzystania z rabatu. U monopolistów tego nie ma
 0  
no właśnie, przedsiębiorcy są kuszeni rabatami, bo zuzywaja dużo energii, a wowczas istnieje możliowść lepszych stawek. A ze u ,,duzych'' tego nie ma...ciekawe..
 0