15.09.2016 (12:32)1 komentarz
Omena Mensah twarzą ZTE Blade V7 Lite
Właśnie odbyła się sesja zdjęciowa dla marki ZTE z udziałem Omeny Mensah. Efekt sesji będzie można zobaczyć już wkrótce w kampanii outdoorowej, PR oraz w Social Mediach. Ambasadorka będzie promowała najnowszy smartfon ZTE Blade V7 Lite.
Oryginalna i charyzmatyczna osobowość telewizyjna. Nie tylko kobieta mediów, ale także businesswoman. Osoba o wielkim sercu, która od lat angażuje się w różne akcje charytatywne. Założycielka Fundacji - Omenaa Foundation, dziś w nowej roli - ambasadorki kampanii ZTE promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite. Głównym celem kampanii, oprócz promocji ZTE Blade V7Lite, jest również dalsza, konsekwentna budowa wizerunku marki ZTE.
Kampania ZTE prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć już wkrótce między innymi na kanale YouTube ZTE Poland.
Smartfon ZTE V7 Lite mając cechy telefonu premium posiada: czytnik linii papilarnych z funkcją przypisania dowolnej aplikacji do konkretnego palca, elegancką, metalową obudowę zaprojektowaną w studio w Monachium a także przednią lampę ledową dzięki której można zrobić idealne selfie w każdych warunkach pogodowych. Dostępny w sieci Plus i Euro RTV AGD w cenie detalicznej 699zł.
- ZTE podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizuje konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: "Affordable Premium". ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom - uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty - mówi Jacek Koba - dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE POLAND.
Kampania ZTE prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć już wkrótce między innymi na kanale YouTube ZTE Poland.
Smartfon ZTE V7 Lite mając cechy telefonu premium posiada: czytnik linii papilarnych z funkcją przypisania dowolnej aplikacji do konkretnego palca, elegancką, metalową obudowę zaprojektowaną w studio w Monachium a także przednią lampę ledową dzięki której można zrobić idealne selfie w każdych warunkach pogodowych. Dostępny w sieci Plus i Euro RTV AGD w cenie detalicznej 699zł.
Komentarze (1 - 1 z 1)