Łukasz Szewczyk15.09.2016 (12:32)1 komentarz

Omena Mensah twarzą ZTE Blade V7 Lite

Właśnie odbyła się sesja zdjęciowa dla marki ZTE z udziałem Omeny Mensah. Efekt sesji będzie można zobaczyć już wkrótce w kampanii outdoorowej, PR oraz w Social Mediach. Ambasadorka będzie promowała najnowszy smartfon ZTE Blade V7 Lite.
Oryginalna i charyzmatyczna osobowość telewizyjna. Nie tylko kobieta mediów, ale także businesswoman. Osoba o wielkim sercu, która od lat angażuje się w różne akcje charytatywne. Założycielka Fundacji - Omenaa Foundation, dziś w nowej roli - ambasadorki kampanii ZTE promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite. Głównym celem kampanii, oprócz promocji ZTE Blade V7Lite, jest również dalsza, konsekwentna budowa wizerunku marki ZTE.
- ZTE podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizuje konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: "Affordable Premium". ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom - uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty - mówi Jacek Koba - dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE POLAND.

Kampania ZTE prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć już wkrótce między innymi na kanale YouTube ZTE Poland.

Smartfon ZTE V7 Lite mając cechy telefonu premium posiada: czytnik linii papilarnych z funkcją przypisania dowolnej aplikacji do konkretnego palca, elegancką, metalową obudowę zaprojektowaną w studio w Monachium a także przednią lampę ledową dzięki której można zrobić idealne selfie w każdych warunkach pogodowych. Dostępny w sieci Plus i Euro RTV AGD w cenie detalicznej 699zł.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Jakie debilne określenia "Twarz smartfona" idźmy dalej "Twarz kiełbasy", "Twarz prezerwatyw", "Twarz piwa", "Twarz proszków na sraczkę" itp. itd.
 4