Łukasz Szewczyk14.11.2016 (16:37)brak komentarzy

Prawdziwe historie pracowników w kampanii wizerunkowej Żywiec Zdrój (wideo)

Żywiec Zdrój przygotował kampanię wizerunkową z udziałem pracowników. Nietypowy pomysł na komunikację związany jest z postawą pracowników i konsumentów Żywiec Zdrój, którym firma chce w ten sposób podziękować za zaufanie.
Kampania Żywca
Żywiec Zdrój rozpoczął działania wizerunkowe, których adresatami są konsumenci i pracownicy firmy i które poprzez autentyczne historie pracowników, nawiązują do misji firmy, zgodnie z którą Żywiec Zdrój zachęca ludzi, by pili zdrowiej i jest po stronie natury.
- Kampania to wyraz ogromnej wdzięczności, jaką odczuwamy wobec naszych konsumentów oraz pracowników. Ostatni miesiąc był czasem silnych emocji i w ten konkretny sposób chcielibyśmy docenić coś absolutnie przełomowego w takiej sytuacji - ich postawę, wsparcie i zaufanie - mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój. - Pracownicy firmy ani przez chwilę w nią nie zwątpili. Wiedzieli, że ze względu na nasze standardy, wszystkie produkty są absolutnie bezpieczne. Równie wyjątkowa była reakcja osób, które na co dzień po te produkty sięgają. Słowa wsparcia wyrażane w kontaktach bezpośrednich, mailach i na portalach społecznościowych pozwoliły nam dalej robić to, co ważne czyli poprzez codzienną pracę zachęcać ludzi by pili zdrowiej i troszczyć się o naturę - dodaje Inga Songin.


W ramach kampanii emitowane są spoty telewizyjne 30'' i 15'', których bohaterami są autentyczni pracownicy firmy. Historie przez nich opowiedziane mają być świadectwem, że dbanie o jakość wody, zdrowie ludzi i szacunek dla natury, niezmiennie pozostają najważniejszymi celami marki Żywiec Zdrój, zgodnie z jej misją. Ważną i innowacyjną częścią kampanii są działania w mediach społecznościowych, w których pojawi się kilkudziesięciu pracowników firmy.


Oprócz zaplanowanych na antenie TVN i Telewizji Polsat emisji spotów, działania prowadzone będą również na platformie VOD oraz w mediach społecznościowych. Wesprą je działania PR. Kampania powstaje dzięki pracy agencji Young&Rubicam, VML oraz MSLGROUP. Za zakup mediów odpowiada Mediacom.