Łukasz Szewczyk17.11.2016 (15:21)6 komentarzy

Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie pomaga już po raz trzynasty (wideo)

Już po raz trzynasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej ipla tradycyjnie 6 grudnia o godzinie 18:45.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu dotychczasowych dwunastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 28 805 dzieci.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.

- Kolejny raz mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godzinie 18:45. To prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- Mikołajkowy Blok Reklamowy to za każdym razem wyjątkowe wydarzenie. Udział w kampanii to czysta przyjemność, a świadomość, że pomagamy chorym dzieciom daje dodatkową motywację. Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed "Wydarzeniami" - mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, szefowa "Wydarzeń".

Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT oraz na kanałach tematycznych Grupy POLSAT. Została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów jest Mariusz Palej a producentem Krzysztof Hansz.


Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu dotychczasowych dwunastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 15,1 miliona złotych. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.

- Kolejny raz mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godzinie 18:45. To prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- Mikołajkowy Blok Reklamowy to za każdym razem wyjątkowe wydarzenie. Udział w kampanii to czysta przyjemność, a świadomość, że pomagamy chorym dzieciom daje dodatkową motywację. Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed "Wydarzeniami" - mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, szefowa "Wydarzeń".

Kampania emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT oraz na kanałach tematycznych Grupy POLSAT. Została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów jest Mariusz Palej a producentem Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Takie mikołajkowe bloki reklamowe są w polsacie co 20 minut - komu pomagają ?
 3  
Tak tylko, że ten blok Mikołajkowy będzie trwał góra 2 minuty a normalny blok na Polsacie trwa 12 minut. Jak by dało 12 minut to mogę włączyć a tak to niech spier*****a. Tym bardziej dane są liczone na podstawie telemetrow
 2  
"Pamiętajmy, 6 grudnia, godzina 18:45, tuż przed "Wydarzeniami"

... czyli max. 5 minut, bo o godz. 18.50 są zawsze "Wydarzenia".
 2  
Mikołajkowy blok reklamowym co roku trwa ok 12 min
a Wydarzenia zawsze 6 grudnia zaczynają się z opóźnieniem ok 19,58. Głupoty o 2 czy 3 minutach gadają ci co teg bloku nigdy nie oglądali.
 4  
Świetna inicjatywa! Jak nie przepadam za reklamami tak te będę z wielką chęcią oglądać :) Brawo Polsat, oby więcej takich akcji!
 1  
Prawdziwe poświęcenie to by było, jakby Polsat zrobił tak jak TVP przed 2012 r. i nie emitowała komercyjnych reklam przez cały dzień.
 0