Łukasz Szewczyk07.12.2016 (12:31)4 komentarze

Ponad 6 mln widzów, 1,2 mln zł dla dzieci - 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Ponad 6 milionów widzów obejrzało 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy! Ponad 1,2 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadawany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało średnio 6 073 564 widzów co przełożyło się na 31,6% udziałów w grupie 4+ oraz 36,5% w grupie 16-49. Dzięki tak licznej widowni, według wstępnych oszacowań zebrano kwotę 1.247.662,28 złotych.
To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.

- Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom - firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom - każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! Ten prosty gest miał wielką moc - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Beata Cholewińska, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Dariusz Ociepa oraz Bartosz Kwiatek.

Od 19 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi emitowano w telewizji internetowej ipla, w radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów był Mariusz Palej, a producentem Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 4 z 4)

super stacja, a ich cyfrowy polsat jeszcze lepszy.... tanszy od tej nc+ i do tego najbogatsza oferta sportowa, do tego smart dom, tak trzymac, bravo polsat bravo JA ....
bravo POLSAT bravo JA 7.12.2016 (12:40:24)
 2  
Bravo to masz w Manchesterze City...
 2  
jak doszły do Polsatu eleveny to teraz Polsat ma najbogatsza i najwieksza oferte sportowa, a i jest dużo tańszy niż na nc+.
Najbardziej to szkoda tych łosi co maja nc+ i bulą po ponad 100zł za REGATY JEZDZIEDZTWO I GOLF, potracili większość praw sportowych i maja gdzie swoich abonentow.
PRAWDA W OCZY KOLE ?
po dodaniu eleven sport to teraz polsat ma njabogatsza i najwieksza oferte 7.12.2016 (15:32:54)
 1  
Skąd oni tych widzów wzięli? Przecież reklamy mają oglądalność na poziomie kilkuset osób. Już wiem - policzyli w ilu domach był włączony Polsat i takie głupoty im wyszły.
 0