Łukasz Szewczyk07.12.2016 (12:31)4

Ponad 6 mln widzów, 1,2 mln zł dla dzieci - 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Ponad 6 milionów widzów obejrzało 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy! Ponad 1,2 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 4 z 4)

super stacja, a ich cyfrowy polsat jeszcze lepszy.... tanszy od tej nc+ i do tego najbogatsza oferta sportowa, do tego smart dom, tak trzymac, bravo polsat bravo JA ....
bravo POLSAT bravo JA 7.12.2016 (12:40:24)
 2  
Bravo to masz w Manchesterze City...
 2  
jak doszły do Polsatu eleveny to teraz Polsat ma najbogatsza i najwieksza oferte sportowa, a i jest dużo tańszy niż na nc+.
Najbardziej to szkoda tych łosi co maja nc+ i bulą po ponad 100zł za REGATY JEZDZIEDZTWO I GOLF, potracili większość praw sportowych i maja gdzie swoich abonentow.
PRAWDA W OCZY KOLE ?
po dodaniu eleven sport to teraz polsat ma njabogatsza i najwieksza oferte 7.12.2016 (15:32:54)
 1  
Skąd oni tych widzów wzięli? Przecież reklamy mają oglądalność na poziomie kilkuset osób. Już wiem - policzyli w ilu domach był włączony Polsat i takie głupoty im wyszły.
 0