Łukasz Szewczyk07.12.2016 (15:19)brak komentarzy

TVP wchodzi na rynek brokerki reklamowej. Pierwszym klientem TVS

Od 1 stycznia 2017 roku kanał TVS dołączy do oferty reklamowej TVP. Biuro Reklamy TVP będzie odpowiadać za sprzedaż oferty reklamowej i sponsorskiej TVS. To pierwsza stacja niebędąca własnością TVP, która będzie obsługiwana przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Rozpoczęcie współpracy z innymi stacjami telewizyjnym to efekt realizacji ogłoszonej wiosną 2016 roku strategii wzmocnienia pozycji Biura Reklamy TVP na rynku reklamowym.
- Współpraca z TVS to pierwszy widoczny przejaw rozbudowy zakresu działalności Biura Reklamy TVP - informuje członek Zarządu TVP Maciej Stanecki. - - Postanowiliśmy zdyskontować nasze wyjątkowe 25-letnie doświadczenie, lepiej wykorzystać potencjał wysoce wykwalifikowanego zespołu eksperckiego i doskonałe zaplecze technologiczne. Znacząco rozwijamy też naszą ofertę brokerską dla wydawców internetowych. Biuro Reklamy TVP było prekursorem rynku reklamy Polsce, chcemy żeby ponownie stało się jednym z wiodących podmiotów na rynku i wyznaczało dobre standardy dla branży[ - dodaje.

- Dla TVS współpraca z TVP to możliwość dalszego rozwoju na rynku telewizyjnym w Polsce - informuje Prezes TVS Arkadiusz Hołda.- Jest dla mnie zaszczytem, że jako pierwsza stacja komercyjna będziemy współpracować z tak wiarygodnym i doświadczonym partnerem. TVP traktujemy jako starszą siostrę, która pomoże nam w dalszym rozwoju. Mamy nadzieję, że w najbliższych latach do oferty brokerskiej TVP dołączą kolejne stacje i cieszę się bardzo, że jesteśmy pierwszą stacją, która na tym polu rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską. Jestem głęboko przekonany, że będziemy planować i realizować również inne wspólne projekty, wykraczające poza sprzedaż czasu reklamowego - mówi Prezes TVS.

TVS to obecny na rynku od 2008 roku kanał o charakterze uniwersalnym z ofertą programową skierowaną do ogólnopolskiego widza, jednak o unikalnym regionalnym charakterze. Obecnie stacja dostępna jest w naziemnym odbiorze DVB-T w aglomeracji śląskiej, wszystkich platformach cyfrowych oraz w ponad 300 sieciach kablowych na terenie Polski. Dociera do ponad 64 proc. polskich gospodarstw domowych.

Telewizja Polska przejmuje rolę brokera TVS od telewizji TVN, które obsługuje TVS obecnie.