Łukasz Szewczyk09.01.2017 (17:38)12 komentarzy

Coca-Cola w nowej odsłonie. Nowe opakowania

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce strategii "One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami
W strategii "One Brand" wszystkie produkty Coca-Cola są pozycjonowane jako jedna marka, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola i Coca-Cola Zero. Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową "Taste the Feeling".
Nowa szata graficzna opakowań Coca-Cola.
Jako kolejny element strategii, w styczniu 2017 roku wprowadzona zostanie nowa szata graficzna opakowań wszystkich wariantów Coca-Cola. Oparta jest ona na jednym systemie identyfikacji wizualnej wykorzystującym charakterystyczny czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju.

- Wprowadzenie wspólnej szaty graficznej, w której ikoniczny czerwony dysk z logo Coca-Cola znajduje się na opakowaniach każdego wariantu napoju, to decyzja bez precedensu w ponad 130-letniej historii naszej firmy. To prosty i skuteczny sposób, by przekazać, że każda Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości - radość, optymizm i szczęście, które sprawiły, że jest to marka uwielbiana przez pokolenia na każdej szerokości geograficznej. Jednocześnie wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im prosty wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola, który będzie dopasowany do ich preferencji - podsumowuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

W sklepach napoje w nowej, ujednoliconej identyfikacji wizualnej pojawią się od stycznia 2017 r. Jako element wdrażania tej zmiany w lutym rozpocznie się natomiast zintegrowana kampania marketingowa pod hasłem: "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant".

Coca-Cola w nowej odsłonie od 2017 roku
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom,
za adaptację lokalnych materiałów graficznych - agencja Fortis. SMG Liquid Thread odpowiada za kreację i obsługę w social media. Działania PR powierzono agencji Rc2
Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 10 z 12)

"Skład: woda, cukier, dwutlenek węgla, karmel amoniakalno-siarczynowy (E150d), kwas fosforowy (E338), aromaty, kofeina." Dziękuję bardzo. Na zdrowie.
 6  
Marnie to widzę. W marketach półki pod Coca Colą się uginają, a te z innymi napojami czy sokami coraz częściej świecą pustkami. W sumie to ile dziesiąt lat można ludziom wciskać słodzoną i barwioną wodę, a teraz co gorsza ze śmierdzącego plastiku albo aluminium
 5  
hahaha sokami które są z koncentratu i mają więcej cukru niż cola, sokami to są tylko z nazwy
 2  
Ale wiedz, że robi się z soku koncentrat i potem na miejscu dolewa wodę (którą zabrano z soku), bo łatwiej jest to przechowywać, zajmuje mniej miejsca, a przy tym nic taki sok nie traci. Owoce same w sobie mają dużo cukru, dlatego nie powinno się ich jeść dużo (tym bardziej wieczorem), więc chyba logiczne, że sok ma dużo cukrów naturalnych. Doucz się.
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 9 stycznia 2017 o 21:26:46 przez noupe).
 3  
cukry sie dziela na fruktoze itd nie wszystkie sa szkodliwe
 2  
Kupuję Pepsi w puszkach... dlaczego ? bo w marketach jest po około 1.30 zł za puszkę a w czasie różnych promocji jest jeszcze lepiej bo od 85 - 1 zł. Dlaczego nie kupuję Coca Coli w puszkach choć ją lubię ?
ano dlatego że ceny są nieugięte w zależności od marketu od 1,65 - 2,5 zł (tak ! są markety czy mini markety gdzie puszka Coca Coli kosztuje 2,5 zł)
Może jak ktoś kupuje 1 puszkę na tydzień to mu wisi czy puszka kosztuje 1,3 zł czy 2 zł ale ja jestem z tych co kupują przynajmniej 1 zgrzewkę 24 puszki co jakiś czas a tu już się robi zasadnicza różnica cenowa.
 1  
Różnica zdrowotna między Pepsi a Coca Colą jest taka że w przypadku tej drugiej stosowany jest prawdziwy cukier. Nie jestem badaczem usłyszałem to od lekarza a i chyba to też nie jest tajemnica.

Co do soków tych tzw 100%...sok pomarańczowy 100% to jest ale do momentu dojechania do rozlewni z statku którym przypłynął z Usa lub innego dalekiego kraju. Ten mrożony naprawdę 100% sok jest rozwadniany w naszym kraju i sprzedawany jako 100%.
Przecież sami możecie to sprawdzić przy odrobinie chęci i czasu
a dokładnie nalej sobie szklankę soku z sklepu tzw 100% pomarańczowego a nastepnie wez 5 dużych ładnych pomarańczy i wyciśnij je do drugiej szklanki...różnica chyba będzie sama mówiła za siebie...
 1  
Zdrowiej napić się coli raz na jakiś czas niż pić często np te wszustkie pseudo soki
 2  
hahaha sokami które są z koncentratu i mają więcej cukru niż cola, sokami to są tylko z nazwy
Doucz się. Nie mówię o słynnych produktach firmy Cappy, które składają się z aromatu owoców i chemiczno-atomowych słodzików.
 0  
Kupuję Pepsi w puszkach... dlaczego ?
Dlatego, że to największy syf zaraz po plastiku. Chcesz pić "to coś" to kupuj w szklanych butelkach (jeśli znajdziesz).
 0