Łukasz Szewczyk11.01.2017 (13:13)brak komentarzy

mPay promuje mobilne bilety i płatności za parkowanie

Agencja interaktywna Up&More realizuje kampanię marketingową promującą aplikację mobilną mPay. Głównym celem tych działań jest maksymalizacja instalacji aplikacji. Kampania rozpoczęła się w połowie grudnia i potrwa dwa miesiące.
upmore_mpay
mPay to dostawca rozwiązań z obszaru m-płatności. Flagowym produktem firmy jest aplikacja mPay, która umożliwia kupowanie biletów komunikacyjnych, regulowanie należności za płatne parkowanie czy zasilanie kont telefonicznych. Działania agencji skupione są wokół kampanii AdWords i promocji aplikacji mPay Płatności Mobilne w wersji na Androida.
Kampania prowadzona przez Up&More opiera się na modelu CPA z użyciem optymalizatora konwersji AdWords, precyzyjnie dobranych słowach kluczowych, zainteresowaniach, remarketingu oraz danych demograficznych.

W przekazie reklamowym podkreślane będą usługi: płatności za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania w miastach: Bydgoszcz, Chrzanów, Częstochowa, Gdańsk, Głogów, Grudziądz, Jasło, Krosno, Łódź, Nysa, Ostrołęka, Poznań, Rzeszów, Słupsk, Sopot, Wałbrzych; a także zakup biletów komunikacji miejskiej w miastach: Białystok, Częstochowa, Głogów, Inowrocław, Kraków, Kraśnik, Lublin, Łódź, Ostrołęka, Poznań, Radom, Rzeszów, Warszawa, Włocławek, Zduńska Wola.

Struktura haseł i reklam dopasowana będzie do wyżej wymienionych miast. Agencja Up&More wykorzystuje w kampanii wszystkie produkty Google, aby umożliwić dotarcie do potencjalnych odbiorców na podstawie ich geolokalizacji. Dopasowanie struktury słów do konkretnego użytkownika będzie odbywać się poprzez analizę danych pozyskanych z: wyników wyszukiwania w sklepie Google Play, sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, sieci aplikacji, video na YouTube z formatem In-Stream oraz Discovery.

Promocja aplikacji to jedna ze specjalizacji Up&More. Doświadczenie z prowadzenia działań w tym zakresie, agencja zdobyła m.in. przy współpracy z takimi klientami jak iTaxi czy EcoCar.