Łukasz Szewczyk11.01.2017 (17:35)3 komentarze

Gwiazdy Youtube zamieszkają w Silesia City Center

W sobotę (14 stycznia 2017 roku) Silesia City Center rozpoczyna akcję, która ma na celu przyciągnięcie do Centrum pokolenia Z - generacji młodych ludzi silnie zakorzenionych w świecie cyfrowym, dla których rzeczywistość online istnieje od zawsze.
Serwis Youtube od lat znajduje się w czołówce najchętniej odwiedzanych stron w Internecie (tylko w grudniu 2016 zarejestrowano tam prawie 3 800 000 nowych subskrypcji). Na szczególną popularność tego serwisu ma wpływ fakt, że - jak stwierdziła vlogerka The Pink Rook - "Youtube to taki magiczny skrawek internetu, gdzie jest miejsce dla każdego". Bo założyć kanał i publikować swoje filmy może tam każdy, ale tylko niektórzy robią to tak dobrze, że niemal natychmiast stają się rozpoznawalnymi i rozchwytywanymi przez wszystkich gwiazdami Internetu, mającymi wpływ na opinię publiczną (w tym najmłodsze pokolenie odwiedzających centra handlowe). Do takich digital influencerów należą m.in. obecni idole nastolatków, znajdujący się w czołówce Rankingu Polskich Youtuberów: Angelika Mucha, znana jako LittleMooonster96 oraz Stuu, czyli Stuart Kluz Burton. Fani śledzą każdy ich ruch na portalach społecznościowych, a od najbliższego weekendu będą mieli okazję spotkać się ze swoimi ulubieńcami poza vlogosferą.

LittleMooonster96 oraz Stuu / Fot. materiały prasowe
Młode gwiazdy Youtube zamieszkają w specjalnie zbudowanym "Domu Youtuberów", wyposażonym w dwa pomieszczenia mieszkalne oraz elementy niezbędne do codziennego funkcjonowania. Każdego dnia LM96 oraz Stuu będą otrzymywać zadania do wykonania - zobaczymy ich w roli pracowników punktu informacji, ochrony czy sklepów zlokalizowanych na terenie Centrum, a także jako kelnerów w restauracjach. Oprócz tego, fani będą mogli podejrzeć, jak Youtuberzy przygotowują się do swoich filmików i ile pracy muszą włożyć w przygotowanie contentu i nagrania wideo.

- To pierwsze takie wydarzenie na skalę światową. Jeszcze nigdy Youtuberzy nie byli tak blisko swoich fanów przez tak długi czas. Odwiedzający Silesia City Center będą mogli zobaczyć, jak nasi goście zachowują się na co dzień i jacy są w kontakcie bezpośrednim. A relacje z tego, jak im się mieszka na Placu Śląskim, jakie zadania będą musieli wykonać i jakie niespodzianki przygotowali dla swoich fanów, będą na bieżąco publikowane na kanałach społecznościowych gwiazd. Nasze Centrum również będzie prowadziło rozbudowaną komunikację o tej akcji na Facebooku, Instagramie i Snapchacie - mówi Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center.

Akcja "Chorzowska 107" to odważny krok marketingowy, wykraczający poza organizowane zazwyczaj w weekend jednorazowe eventy. Wybór terminu jest nieprzypadkowy - zważając na wiek grupy docelowej, projekt zostanie zrealizowany w czasie ferii zimowych w województwie śląskim, aby każdy fan miał czas spotkać się ze swoimi idolami. Organizatorem projektu jest agencja artystyczna Qlture Events, natomiast za obsługę public relations odpowiada agencja PR Inspiration.

Domek Youtuberów stać będzie na Placu Śląskim. Akcja trwać będzie od 14 do 29 stycznia 2017 roku.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Akcja dla gimbusów.
 8  
Żenada dla debili
 1  
Wypeklował bym tą youtuberkę :>



>:3 agresywnie yyyy
 0