11.01.2017 (18:08)6 komentarzy
"Świat, którym żyjemy". Ruszyła misyjna kampania Wyborcza.pl (wideo)
Ruszyła nowa kampania promocyjna Wyborcza.pl - cyfrowej odsłony Gazety Wyborczej. Nową wersję serwisu, którego nowoczesny design i przejrzystość zostały jesienią 2016 roku, promuje hasło "Świat, którym żyjemy".
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
- Gazeta Wyborcza jak żaden inny dziennik w Polsce pokazuje jak medium postrzegane dotychczas jako tradycyjne, może odważnie i nieszablonowo walczyć o uwagę czytelnika w przestrzeni internetowej zdominowanej przez szybkie i często niesprawdzone informacje. Chcieliśmy aby te cechy były widoczne także w kampanii reklamowej promującej nową odsłonę serwisu Wyborcza.pl. Przy tej okazji podjęliśmy również decyzję o całkowitej rezygnacji z emisji spotów reklamowych Gazety Wyborczej w TVP w 2017 r. - uznaliśmy, że częsta ostatnio obecność Gazety Wyborczej w wydaniu głównym Wiadomości wystarczająco wspiera rozpoznawalność marki dziennika w tym kanale - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca Gazety Wyborczej.
Kampania Wyborcza.pl będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie (Gazeta Wyborcza i Polityka), w telewizji (m.in. TVN, Polsat News, Puls, Stopklatka TV, Kino Polska, Film Box i METRO), w sieci kin Helios w całej Polsce, a także w internecie (serwisy Gazety Wyborczej, media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe i serwis YouTube).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu "Gazety Wyborczej" oraz dom mediowy SMG (Starlink).
Komentarze (1 - 6 z 6)