Łukasz Szewczyk11.01.2017 (18:08)6 komentarzy

"Świat, którym żyjemy". Ruszyła misyjna kampania Wyborcza.pl (wideo)

Ruszyła nowa kampania promocyjna Wyborcza.pl - cyfrowej odsłony Gazety Wyborczej. Nową wersję serwisu, którego nowoczesny design i przejrzystość zostały jesienią 2016 roku, promuje hasło "Świat, którym żyjemy".
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
Kampania podkreśla misję Gazety Wyborczej - rzetelną prezentację różnorodnych punktów widzenia na problemy, będące przedmiotem publicznej debaty, w taki sposób, aby każdy z czytelników miał możliwość wyrażenia własnej opinii na dany temat. Akcentuje ona, że współczesny świat wymaga zaangażowania, dlatego tak ważna jest możliwości wypracowania sobie zdania na burzliwie dyskutowane zagadnienia społeczne, polityczne czy gospodarcze. To właśnie do nich odnoszą się obrazy oraz hasła prezentowane w spocie i kreacjach kampanii, takie jak "kariera, czy kierat", "reforma, czy deforma", "foch, czy ruch" lub "ekonomia, czy ekologia".
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
"Świat, którym żyjemy" - kampania serwisu Wyborcza.pl
Wyborcza.pl to wysokiej jakości treści, tworzone przez dziennikarzy Gazety Wyborczej, która chce docierać ze swoimi treściami wszędzie tam, gdzie poszukują ich czytelnicy. Dlatego oprócz wydania papierowego redakcja dziennika tak mocno stawia na obecność w świecie cyfrowym. Już 3,8 mln użytkowników śledzi treści publikowane przez Gazetę Wyborczą na urządzeniach mobilnych, a aż 4,3 mln internautów na komputerach stacjonarnych. Stale wzrasta liczba użytkowników obserwujących profile prowadzone przez zespół Gazety Wyborczej w mediach społecznościowych. Przede wszystkim jednak - coraz więcej czytelników jest gotowych płacić za cyfrowy dostęp do treści Gazety Wyborczej - na koniec 2016 roku liczba płatnych prenumerat cyfrowych dziennika wyniosła blisko 100 tys., co czyni dziennik niekwestionowanym liderem cyfryzacji prasy w Polsce.

- Gazeta Wyborcza jak żaden inny dziennik w Polsce pokazuje jak medium postrzegane dotychczas jako tradycyjne, może odważnie i nieszablonowo walczyć o uwagę czytelnika w przestrzeni internetowej zdominowanej przez szybkie i często niesprawdzone informacje. Chcieliśmy aby te cechy były widoczne także w kampanii reklamowej promującej nową odsłonę serwisu Wyborcza.pl. Przy tej okazji podjęliśmy również decyzję o całkowitej rezygnacji z emisji spotów reklamowych Gazety Wyborczej w TVP w 2017 r. - uznaliśmy, że częsta ostatnio obecność Gazety Wyborczej w wydaniu głównym Wiadomości wystarczająco wspiera rozpoznawalność marki dziennika w tym kanale - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca Gazety Wyborczej.


Kampania Wyborcza.pl będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie (Gazeta Wyborcza i Polityka), w telewizji (m.in. TVN, Polsat News, Puls, Stopklatka TV, Kino Polska, Film Box i METRO), w sieci kin Helios w całej Polsce, a także w internecie (serwisy Gazety Wyborczej, media społecznościowe, wyszukiwarki internetowe i serwis YouTube).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bardzo, za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu "Gazety Wyborczej" oraz dom mediowy SMG (Starlink).

Komentarze (1 - 6 z 6)

Mam prenumeratę cyfrową Wyborcza.pl od ponad roku i sobie chwalę. Dzięki za dobre teksty, szczególnie reportaże (Duży Format) i świetne wywiady.
 0  
Ale przecież wyborcza, to oprócz polityki wiele ciekawych tekstów. Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ci którzy wyborczej nie czytają. Smutne śmiać się z lemingow i nimi być jednocześnie.
 7  
Też wczoraj przedłużyłem prenumeratę Wyborczej Premium, używam na tablecie z Androidem i na kompie w Win10 i działa znakomicie płynnie, aż miło się do niej zagląda :)
 8  
Ja reż przedłużyłem.Teraz sięga do samej deski.
 3  
Ja reż przedłużyłem.Teraz sięga do samej deski.
A teraz taki szczęśliwy jesteś. Jak to nie dużo niektórym potrzeba w życiu.
 5  
Wyborcza.pl nie będzie się reklamować w TVP. Gratulacje i "szacun". Czas na kolejnych.
 5