Łukasz Szewczyk15.02.2017 (11:00)7 komentarzy

Piotr Fronczewski w kampanii "Otwórz Dębowe". Nowa odsłona marki Dębowe (wideo)

Rusza kampania "Otwórz Dębowe", w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
Kampania "Otwórz Dębowe"
Piotr Fronczewski został ambasadorem nowej kampanii Dębowe Dojrzałe Mocne. W ramach współpracy z marką wciela się w rolę Majordomusa, stając się łącznikiem między światem codziennym a światem Dębowego - miejscem magicznym, dedykowanym dojrzałym piwoszom, ceniącym piwo o głębszym i mocniejszym charakterze. Hasło przewodnie kampanii brzmi - "Otwórz Dębowe" - jest zaproszeniem dla wszystkich dojrzałych mężczyzn, którzy doceniają nie tylko walory smakowe Dębowego Dojrzałego Mocnego, ale również unikalną atmosferę sprzyjającą spożywaniu piwa.
- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora - dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego - mówi Jacek Grabarczyk, Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.


Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową, digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją - TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.

Komentarze (1 - 7 z 7)

czy dalej to "piwo"wali spirytusem i pedzone jest przez tydzien jak inne marki tej firmy?
tylko piwo wlasnej roboty albo z malých niezepsutych browarów.
 1  
Zamiast w reklamie to chętniej bym Widział wybitnego aktora Piotra Fronczewskiego w nowej edycji serialu Rodzina Zastępcza lub w jakims nowym filmie. Ale coz takie czasy - aktorzy tez musza zarabiac, aby zyc na jakims przyzwoitym poziomie.
Arkadiusz Pieńkowski 15.02.2017 (12:08:55)
 1  
TO NIE JEST PIWO! To wyrób piwopodobny powstały na bazie wody, spirytusu i aromatów piwa! Prawdziwe piwo mocne musi kosztować min. 4-5 zł!, a nie 2 z hakiem!
 0  
Stare capisko, które nie szanowało instytucji małżeństwa i zdradzało żonę, bo ta zajęta była wychowywaniem ich dzieci. Gardzę nim.
 4  
@quenday, gardzić to trzeba takim burakiem, jak ty
 0  
quenday co ty za bzdury opowiadasz? Nie dość, że się zajmował dwójką swoich dzieci to jeszcze wraz z żoną przygarnął jeszcze trójkę. I to w dodatku Roma i dwie kolorowe dziewczynki co w tamtych czasach nie było takie oczywiste. Dla mnie świetny człowiek, zawsze miły i uprzejmy dla sąsiadów.
 0  
A w temacie piwa - zamiast odświeżać markę piwa, odświeżyli by jego smak - bo to co teraz warzą dobrym piwem nazwać nie można - ot zwykły koncerniak nie wart swojej ceny, skoro za połowę mniej można mieć to samo i to nawet z tej samej grupy.
 0