15.02.2017 (11:00)7 komentarzy
Piotr Fronczewski w kampanii "Otwórz Dębowe". Nowa odsłona marki Dębowe (wideo)
Rusza kampania "Otwórz Dębowe", w której Piotr Fronczewski zaprasza do świata Dębowego - męskiego azylu, w którym dojrzały mężczyzna cieszy się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentelmanów. Odświeżenie marki Dębowe obejmuje zmianę nazwy, nową komunikację wizualną oraz spot reklamowy.
Kampania "Otwórz Dębowe"
- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora - dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego - mówi Jacek Grabarczyk, Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.
Rebranding Dębowe Dojrzałe Mocne będzie wsparty kampanią outdorową, digitalową i PR. Widoczność w sklepach będzie wzmocniona dzięki materiałom POSM. Koncepcję kreatywną dla marki Dębowe Dojrzałe Mocne przygotowała agencja PZL, kreacją spotu zajmowało się studio filmowe OTO Film postprodukcją - TELEVISOR. Kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia. Design opakowań zaprojektował Mango Design.
Komentarze (1 - 7 z 7)
tylko piwo wlasnej roboty albo z malých niezepsutych browarów.