Łukasz Szewczyk13.03.2017 (11:28)3

Hejt staje się dużym zagrożeniem dla firm

Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 3 z 3)

Opinie o firmach w internecie to jedyna możliwość poznania prawdy o firmie. Inaczej firma może robić ludzi w balona w nieskończoność.
 1  
To się niech nie dziwią jak olewają klientów część zamienna kosztuje parę złotych a reklamacji nie uznają z winy klienta to przynajmniej by zaproponowali kupno takiej części i przez takich sprzęt niszczeje z braku części .
 1  
Hejt to takie bazgranie po murach na miarę XXI wieku... i z czasem będzie równie 'poważnie' traktowane przez odbiorców.
 1