Łukasz Szewczyk14.03.2017 (16:46)5 komentarzy

Kuba Błaszczykowski w kampanii Pepsi i Lay`s: "Kibice wygrywają pierwsi!" (wideo)

Rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay's kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku! Zachęcał ich do tego będzie Kuba Błaszczykowski
Plakat "Kibice wygrywają pierwsi"
We wszystkich promocyjnych paczkach Lay's oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów 49 cali tygodniowo, dzięki którym kibice poczują się, jakby sami byli na stadionie oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem naszego wielkiego piłkarza - Kuby Błaszczykowskiego.
Jak grać o nagrody? Wystarczy kupić 2 promocyjne produkty Lay's i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej www.kibicewygrywaja.pl i wykonać zadanie.

- Pepsi i Lay's to marki dla osób, które uwielbiają świetnie się bawić i spędzać czas ze znajomymi, także podczas oglądania meczów Ligi Mistrzów. To właśnie z myślą o prawdziwych fanach futbolu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez piłki nożnej, stworzyliśmy ten konkurs. Kibice wygrywają w nim pierwsi! - powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi w Polsce


Promocja "Kibice wygrywają pierwsi" będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360°, która obejmie działania w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Reklamę przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w Internecie dla marek Pepsi i Lay's przygotował VML Polska, a komunikacją marki Pepsi w social mediach zajął się Deloitte Digital. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania Public Relations prowadzi Questia.

Komentarze (1 - 5 z 5)

Cukier i sól - najwięksi zabójcy człowieka. Parcie na kasę. Nie za bardzo zdrowo.
 3  
Kasa misu, kasa. Od zawsze mnie razi po oczach że na sportowych wydarzeniach, a zwłaszcza tych piłkarskich sponsorami jest piwsko, chipsy, fastfood, słodkie napoje. Trochę mało to sportowe. No ale liczy się ILE kto daje, a nie KTO daje...
 4  
Typowy sportowiec żrący chipsy przepijane pepsi, a w międzyczasie przypalający fajką. Żałosne to... bardzo żałosne!
 1  
A ja tam lubię chipsy i pepsi. Wszystko jest dla ludzi tylko trzeba mieć odpowiedni umiar i nie zapominać o ruchu. Śmiać mi się chce jak niektórzy dziś wszystkiego sobie odmawiają, a każdy kęs i każdą kalorię muszą iść wybiegać. Takie coś też nie jest normalne. Przecież nie każdy musi być sportowcem. Lepiej zjeść chipsy czy napić się coli od czasu do czasu i się uśmiechnąć niż siedzieć głodnemu na kiełkach czy innej rzodkiewce z grobową miną i tylko liczyć w myślach kalorie :] I dobrze że takie marki sponsorują LM bo czym byłoby piłkarskie widowisko bez pysznych przekąsek?
 2  
Fakt! Piłki kopanej bez czipsów i piwa nie da się oglądać bo nudy jak cholera! 90 min. gania się 23 facetów, a wynik końcowy to np. 1:0
 1