14.03.2017 (16:46)5 komentarzy
Kuba Błaszczykowski w kampanii Pepsi i Lay`s: "Kibice wygrywają pierwsi!" (wideo)
Rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay's kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku! Zachęcał ich do tego będzie Kuba Błaszczykowski
Plakat "Kibice wygrywają pierwsi"
Jak grać o nagrody? Wystarczy kupić 2 promocyjne produkty Lay's i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej www.kibicewygrywaja.pl i wykonać zadanie.
- Pepsi i Lay's to marki dla osób, które uwielbiają świetnie się bawić i spędzać czas ze znajomymi, także podczas oglądania meczów Ligi Mistrzów. To właśnie z myślą o prawdziwych fanach futbolu, którzy nie wyobrażają sobie życia bez piłki nożnej, stworzyliśmy ten konkurs. Kibice wygrywają w nim pierwsi! - powiedział Michał Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi w Polsce
Promocja "Kibice wygrywają pierwsi" będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360°, która obejmie działania w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Reklamę przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w Internecie dla marek Pepsi i Lay's przygotował VML Polska, a komunikacją marki Pepsi w social mediach zajął się Deloitte Digital. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania Public Relations prowadzi Questia.
Komentarze (1 - 5 z 5)