Łukasz Szewczyk20.03.2017 (18:29)brak komentarzy

Fundacja TV Puls w nowym spocie łamie stereotypy o seniorach (wideo)

"Szczęściu trzeba pomagać, seniorom również" - to hasło kampanii zachęcającej do przekazywania 1% podatku na działalność Fundacji TV Puls "Pod Dębem", pomagającej osobom starszym. Oryginalny, energetyczny i zabawny spot wideo ukazuje seniorów z zupełnie innej, nietypowej strony, przeczącej schematycznemu myśleniu o osobach starszych.
Szczęściu trzeba pomagać, seniorom również
- Musieliśmy przygotować coś, co wybije się ponad inne spoty o tematyce 1%. Należy też zauważyć, że mówimy tutaj o temacie dość specyficznym, pokazywanym w mediach w sposób stereotypowy. Chcieliśmy - poza zachęceniem do przekazania 1% na rzecz fundacji - także walczyć z wizerunkiem osób starszych w mediach - mówi Erin Dąbska, prezes Fundacji "Pod Dębem".

Za koncepcję, scenariusz video i produkcję spotu odpowiedzialny jest Dom produkcyjny Foszer Sawicki (dawniej Mumin's Interactive). Zespół produkcyjny zaangażował do tego projektu reżysera Filipa Syczyńskiego, który reżyserował reklamy dla takich marek jak UBER, Castrol czy VirginMobile, oraz Filipa Załuskę - doświadczonego operatora, który pracował przy projektach dla Huawei, Tymbarku czy OLX.

- Chcieliśmy pokazać naszych seniorów - podopiecznych fundacji - z nieco innej perspektywy. Nasz zespół kreatywny chciał poprzez ten spot zmienić postrzeganie osób starszych i starości. Dzięki świetnej pracy całej ekipy efekt końcowy jest tym, co chcieliśmy osiągnąć: przewrotnym spotem z fajnym, pozytywnym przekazem - dodaje Bartłomiej Foszer, Managing director Foszer Sawicki (dawniej Mumin's Interactive).


Fundacja TV Puls "Pod Dębem" jest organizacją non-profit, którą w listopadzie 2013 roku założyła Telewizja Puls. Głównym celem Fundacji jest wspieranie Domów Pomocy Społecznej, Domów Seniora oraz placówek opiekuńczych, oświatowych lub medycznych przeznaczonych również dla osób somatycznie chorych.