Łukasz Szewczyk28.03.2017 (19:17)brak komentarzy

Domo+ rusza z kampanią "Masz przemeblowane!" i konkursem. Do wygrania remont (wideo)

Pod hasłem "Masz przemeblowane!" wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest VI sezonowi programu Tomasza Pągowskiego "Remont w 48h". Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.
"Remont w 48h"
Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ "Remont w 48h", której gospodarzem jest znany projektant i architekt wnętrz - Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: "Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze", "Twój wystrój to twój nastrój", "Wezmę Twoje wnętrze na tapetę", "Zobacz jak wystrój zmienia nastrój" oraz tytułowe - "Masz przemeblowane!".
Szósty sezon "Remontu w 48h" promowany jest nie tylko na kanałach własnych nc+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+) ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle (m.in. Cztery kąty, Dom i wnętrze, Claudia, Gala, Twój Styl). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).


Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

W ramach promocji serii, Domo+ wspólnie z prowadzącym "Remontu w 48h" organizuje konkurs. Szansę na wygraną mają wszyscy Ci, którzy za pośrednictwem zgłoszenia dostępnego na stronie: www.remontw48h.pl wyślą zdjęcia (max. 5) lub film ukazujący wybrane przez siebie pomieszczenie oraz uzasadnią dlaczego to właśnie w nim Tomasz Pągowski powinien przeprowadzić totalny remont. W kolejnym kroku uczestnicy muszą udostępnić wygenerowany za pośrednictwem strony link na swoich kanałach social media używając hashtaga #maszprzemeblowane w celu zebrania jak największej liczby głosów od internautów.

Nagrodą główną będzie remont wybranego pomieszczenia przeprowadzony przez Tomasza Pągowskiego o łącznej wartości 40 tysięcy zł. Co tydzień do zdobycia będą również vouchery do sklepu tworczywo.pl opiewające na kwotę 650 zł oraz 10 unikatowych koszulek Mr GUGU & Miss GO.

Konkurs rusza 2 kwietnia, w dniu premiery nowego sezonu i potrwa do 7 maja.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne będą na stronie internetowej: remontw48h.pl

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+ we współpracy z agencją 2012, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do 30 kwietnia br.