Łukasz Szewczyk26.04.2017 (18:20)7 komentarzy

Netia w 17 miastach promuje Internet do 900 Mb/s na światłowodach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media.
Kampania Netii
- Chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów z informacją o dostępności w danej lokalizacji usług w najnowocześniejszym standardzie światłowodowym, zapewniających transfer do 900 Mb/s, dlatego w kampanii położyliśmy nacisk na outdoor i akcje promocyjne w terenie - mówi Paweł Masiukiewicz, odpowiedzialny za marketing B2C w Netii. - Średnio na każde z 17 miast objętych kampanią przypada aż 57 różnych formatów reklamowych, w tym m.in: wielkoformatowe siatki reklamowe, billboardy, silverboardy, ekrany LED i ekrany w komunikacji miejskiej - dodaje Paweł Masiukiewicz.
O promowanej ofercie więcej informowaliśmy TUTAJ.

W ramach akcji prowadzonych przez zespoły promocyjne na osiedlach, objętych zasięgiem zmodernizowanych sieci, pojawiło się 69 000 kolorowych balonów na autach. Rozdanych zostało także 69 000 zawieszek zapachowych, 45 000 kaw oraz 35 000 sztuk waty cukrowej.

W lokalnych stacjach radiowych wyemitowanych zostało ponad 2,5 tys. spotów reklamowych. Do wzmocnienia działań została wykorzystana także prasa i serwisy regionalne.

Kampania podzielona została na dwa etapy. W pierwszym, który wystartował na początku miesiąca, jej zasięgiem objęte zostały: Białystok, Elbląg, Głogów, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Rybnik, Szczecin, Zabrze, Chorzów, Ruda Śląska, Lublin, Bielsko-Biała, Tychy, Grudziądz, Krotoszyn, Legnica oraz Zielona Góra.

W drugim etapie (majowym), kampania będzie kontynuowana we wszystkich dotychczasowych miastach, a także pojawi się w kolejnych, m.in. w Łodzi, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, natomiast za zakup mediów Dentsu Aegis Network Polska.

Komentarze (1 - 7 z 7)

900mb a na prowincji i na wsi nadal sieć 2,5G
 6  
nigdy więcej netii.Wiem co mówię ,z dnia na dzień bez jakiegokolwiek uprzedzenia z 49,90 podnieśli mi na 79,90 po 7 latach współpracy wypowiedziałem natychmiast. Zadzwoniłem do nich tłumaczyli ,że orange trzeba płacić za łącze. Absurd rozmawiałem z orange.
 3  
Szczerze mówiąc coraz mniej przekonują mnie twierdzenia, że światłowodu nie opłaca się ciągnąć po wioskach. Uważam, że sieć światłowodowa docelowo mogłaby mieć zasięg nie mniejszy niż telefoniczna. Do sieci telefonicznej też trzeba było kopać rowy, stawiać słupy, czy budować przepusty, i koszt budowy takiej sieci z nawiązką się zwrócił. Koszt samego kabla jest porównywalny, zresztą mało istotny, a koszt jego położenia też też nie będzie większy niż koszt położenia kabla telefonicznego, tym bardziej że przynajmniej w części da się wykorzystać dotychczasową infrastrukturę, nie trzeba wytyczać zupełnie nowej sieci na 'gołej ziemi'.
 1  
Swoją drogą zastanawiam się dlaczego przedsiębiorstwa energetyczne nie zajęły się jeszcze świadczeniem usług po światłowodzie ? Mają przecież infrastrukturę dochodzącą praktycznie do każdej chałupy w Polsce. Im większe zadupie tym większe prawdopodobieństwo, że sieć jest naziemna, więc wystarczy światłowód podwiesić na słupach i nie trzeba nic kopać. Struktura sieci jest ładnie uporządkowana, w określonej odległości od klienta musi być stacja transformatorowa SN/NN gdzie z powodzeniem możnaby zainstalować GPON OLT, że o własnym zasilaniu nie wspomnę.
 4  
Leszek, dzieląc się publicznie tą opinią właśnie straciłeś kilkaset tysięcy za twoje know how.
 2  
Jakoś nie widać oferty a mieszkam w miejscowości objętej promocją światłowodu !?!?!?
 0  
No jak się nie czyta i nie orientuje co i jak to nie dziwota że potem żal w necie że pobierają za utrzymanie łącza. Orange również takie opłaty pobiera jeżeli nie posiada się telefonu stacjonarnego więc nie wiem w czym jest problem. Jeżeli linia jest Netii a nie dzierżawiona od Orange to wtedy nie ma utrzymania łącza. Ale najlepiej nie dopytać, nie przeczytać umowy i żalić się w internecie że oszukują hahaha typowa cebula.
 0