Łukasz Szewczyk20.06.2017 (17:21)4 komentarze

Pepsi rusza z letnią akcją Wyzwanie Smaku. Tym razem także bez kalorii. Twarzą akcji Filip Chajzer

Ruszyła kolejna edycja kampanii Pepsi, w której konsumenci zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej zabawy będzie w tym roku zachęcał przebojowy prezenter telewizyjny Filip Chajzer. Wyzwanie Smaku będzie można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii.
Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji. Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.
Tego lata konsumenci będą mogli cieszyć się maksymalnym smakiem Pepsi, która nie zawiera kalorii. Do Wyzwania Smaku przyłącza się także nowa Pepsi bez kalorii. Oznacza to, że w ramach zabawy będzie można porównać jej smak z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.

Wyzwanie Smaku Pepsi 2017
W tym roku do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączy popularny reporter Filip Chajzer, który pomoże sprawdzić smakowe preferencje Polaków. Dziennikarz będzie towarzyszyć uczestnikom zabawy na specjalnej Plaży Pepsi. Konsumenci będą mogli też bawić się w gronie znajomych i Filipa Chajzera podczas Wyzwania Smaku w jednym mieście, wyłonionym w konkursie internetowym.

- Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi oraz współpracy z Filipem Chajzerem, który będzie sprawdzał, co Polakom smakuje bardziej: Pepsi czy inna cola. Przez całe wakacje Wyzwanie Smaku Pepsi będzie można spotkać na jednej z polskich plaż i w wybranych miastach w Polsce. Szczegóły już wkrótce - zachęca Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.

Kampania 360° obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowany jest event na Plaży Pepsi nad morzem. Ponadto w konkursie internetowym konsumenci będą mogli zaprosić Wyzwanie Smaku wraz z Filipem Chajzerem do swojego miasta. Kampania obejmuje również działania PR.

Komentarze (1 - 4 z 4)

I już mi obrzydzili pepsi
 11  
Jak komuś nie zasmakuje Pepsi to będą "dojeżdżać" tych klientów? Trzeba podawać swój adres?
 3  
Czy Pepsi sprzedaje za dużo swoich napojów i chce stracić klientów? Bo jak widzę ten tępy, głupi ryj tego pajaca i w tle logo Pepsi, to od razu mi się tęgo napoju odechciewa.
 5  
Pepsi w konserwie i bez cukru ale za to z rakotwórczym aspartamem. Podjąłem wyzwanie i wybieram wodę z dodatkiem jakiegoś naturalnego soku bądź syropu. Podobnie postępuje 80% klientów i od dłuższego czasu półki w marketach wyglądają tak, że tam gdzie stoją słodzone napoje półki są pełne, a tam gdzie stoi woda obsługa nie nadąża dostawiać zgrzewek.
 4