05.07.2017 (12:52)2 komentarze
McDonald's rusza z usługą dostaw w aplikacji UberEATS
Od lipca wybrane restauracje McDonald's w Warszawie oferują możliwość zamówienia produktów z dowozem. Zamówienia można składać poprzez ogólnodostępną aplikację UberEATS.
Analizy rynkowe wskazują, że sprzedaż jedzenia z dostawą ma duży, stale rosnący potencjał. Jest to jedna z najczęściej zgłaszanych potrzeb konsumentów. McDonald's kierując się strategią stałego poszerzania dostępności swojej oferty wprowadza usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie jest Warszawa.
- W McDonald's dokładamy wszelkich starań, aby trafnie spełniać oczekiwania naszych gości. Stale poszerzamy wybór tego, co, kiedy, jak i gdzie mogą zamawiać. W tym roku zakończyliśmy w całej Polsce z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych. Od kilku miesięcy w niemal wszystkich naszych lokalach działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów. Teraz wchodzimy na jeszcze wyższy poziom udogodnień i we współpracy z UberEATS ruszamy z dostawą naszych produktów. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z naszej oferty bez konieczności opuszczania domu, biura, czy miejsca imprezy - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.
Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe w godzinach 11:00 - 23:00. Obsługują je 23 restauracje sieci. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.
- W McDonald's dokładamy wszelkich starań, aby trafnie spełniać oczekiwania naszych gości. Stale poszerzamy wybór tego, co, kiedy, jak i gdzie mogą zamawiać. W tym roku zakończyliśmy w całej Polsce z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych. Od kilku miesięcy w niemal wszystkich naszych lokalach działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów. Teraz wchodzimy na jeszcze wyższy poziom udogodnień i we współpracy z UberEATS ruszamy z dostawą naszych produktów. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z naszej oferty bez konieczności opuszczania domu, biura, czy miejsca imprezy - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.
Komentarze (1 - 2 z 2)