Łukasz Szewczyk12.07.2017 (18:07)1 komentarz

Ekstraklasa w nowy sezonie nadal z Lotto

Spółka Ekstraklasa podpisała list intencyjny z Totalizatorem Sportowym w sprawie kontynuowania partnerstwa tytularnego.
Lotto Ekstraklasa
Podpisanie listu intencyjnego oznacza, że teraz obie strony zajmą się dopracowaniem szczegółów nowej umowy. W jej ramach bez zmian pozostanie logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy. Będzie on wciąż widoczny m.in. na: koszulkach piłkarzy, bandach reklamowych na stadionach oraz na ściankach do wywiadów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie także prezentowane w transmisjach telewizyjnych z meczów i w produkcjach telewizyjnych oraz on-line.
- Cieszymy się, że efekty, jakie daje promocja firm i marek poprzez rozgrywki ligowe zostały pozytywnie ocenione przez nowe władze Totalizatora Sportowego. Na wstępie rozmów o przedłużeniu współpracy, zbadaliśmy dokładnie aktualne potrzeby naszego partnera i wyciągnęliśmy odpowiednie wnioski. Dzięki temu nasza oferta spotkała się z pozytywnym przyjęciem. Efektem tego jest list intencyjny, jaki podpisujemy wspólnie z zarządem Totalizatora Sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z perspektywy przedłużenia tego partnerstwa na kolejny sezon i zrobimy wszystko, aby było ono korzystne zarówno dla partnera jak i dla 16 klubów występujących w naszych rozgrywkach - deklaruje Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. Dariusz Marzec.

Dla Ekstraklasy Totalizator Sportowy pozostanie więc najważniejszym partnerem i sponsorem rozgrywek. Właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych spółek wspierających polski sport. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych.
Ekstraklasa

Komentarze (1 - 1 z 1)

Oksymoron językowy! Ani to nie jest Ekstra, ani Klasa!
 1