Łukasz Szewczyk10.08.2017 (15:01)20

Tiger przeprasza za kampanię i przelewa 0,5 mln zł na pomoc powstańcom

Właściciel marki napojów energetycznych Tiger przeprasza za grafikę, która uderza w pamięć Powstania Warszawskiego. Agencja odpowiedzialna za kampanię wyciągał konsekwencje w stosunku do pracowników, a Maspex przeznaczył 0,5 mln zł dla żyjących powstańców

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 10 z 20)

Reklama rzeczywiście niesmaczna, ale przynajmniej powstańcy zyskali pół miliona.
 4  
I to jest właśnie ten postępowy shit! Zero szacunku dla tradycji i wartości! A najśmieszniejsze jest to,ze jeszcze znajdą poklask u co poniektórych - bo dali pińcet... Tak się robi biznes na naiwnych!
;]
 9  
Grunt, że mówi się teraz wszędzie i marce Tiger i te pińcet tysięcy to grosze w porównaniu do tego, ile kosztowałaby emisja kampanii i czas reklamowy.
 11  
cwane posuniecie tego zafajdanego koncernu - wszedzie o tym trabili
 8  
NIGDY nie kupię już tego gó.wna. To po prostu jest niewiarygodne jak można było dopuścić do czegoś takiego. Strzał w kolano to zbyt mało powiedziane a ten zafajdany Maspex to jakieś nieporozumienie. Jeśli był to zaplanowany ruch obliczony na szum medialny to mam nadzieję, że im się czkawką odbije.
 5  
Główna zasada reklamy: Nie ważne co się mówi, ważne że się mówi.
Tutaj sprawdza się to rewelacyjnie. Żadna reklama w mediach nie przyciąga tyle uwagi, co wywołany skandal, a ów pół miliona, to grosze w porównaniu do tego ile firma musiałaby zapłacić za równie "głośną" reklamę w mediach.
 1  
Jak najbardziej bojkot !
 2  
W tvPiSsdezInfo o tym nie powiedzą, bo to by było dla nich niewygodne. ;D Lepiej pokazać Cejrowskiego, który pieprzy od rzeczy ;D
johnyB - ten prawdziwy 11.08.2017 (12:25:12)
 6  
W tvPiSsdezInfo o tym nie powiedzą, bo to by było dla nich niewygodne. ;D Lepiej pokazać Cejrowskiego, który pieprzy od rzeczy ;D
A żebyś wiedział, że mówili i pięknie ich podsumowali,natomiast fakety okazały się tak bystre, jak "cienki bolek"
 3  
przepraszają... a co,jak wrzucali to nie wiedzieli co? no ludzie... swoją drogą-jak dorośli ludzie na stanowisku, pracujący w tak potężnej marce mogą coś takiego wrzucać, ich to serio śmieszy?
 1