Łukasz Szewczyk17.08.2017 (8:03)2 komentarze

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w góralskiej odsłonie kampanii SmartDOM (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM, w ramach której ambasadorzy programu - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak - podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia najróżniejszych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa.
Kampania SmartDom
Tym razem 60-sekundowy spot jest zapisem z podróży do Bystrzycy Kłodzkiej, a jego bohaterowie radzą, jak "być bystrym i oszczędzać" i zachęcają abonentów telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu do przeniesienia numeru do sieci Plus, bo już za 20 zł/mies. można w Plusie dobrać abonament telefoniczny, a w nim rozmowy i SMS-y bez limitu, a do tego Internet LTE Plus za złotówkę i najnowszy Samsung Galaxy J5.

Kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych, TVN), radiu (m.in. RMF, ZET, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) i Internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, autorami scenariusza spotu są Piotr Fuk, Mirek Kulisz i Zuza Wrońska, reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, producentem TFP Sp. z o.o., a media zakupił dom mediowy Vizeum.

Komentarze (1 - 2 z 2)

jebać plusa, polsat i smart-kroka z kosmicznym długiem 12 mld PLN ,niech sobie sam swoje długi spłaca dyzio-marzyciel LTE internet
 1  
Eleganckie jest to, że Plus umożliwia poczynienie bardzo dużych oszczędności, jak tak patrzeć, na usługach codziennych i codziennego wykorzystania. Dla mnie to bardzo duży plus u tego operatora.
 1