Łukasz Szewczyk04.09.2017 (13:29)2

W 2017 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy będą większe niż na reklamę

Najnowszy raport agencji Zenith wskazuje, że 2017 rok będzie przełomowy dla branży reklamowej. Pierwszy raz w historii wydatki na reklamę internetową przewyższą wartość inwestowaną w reklamę telewizyjną. Prognozy wskazują, że blisko 37 proc. budżetów reklamowych będzie przeznaczonych na promocję w sieci. Duża w tym zasługa millenialsów, czyli pokolenia, które konsumuje powierzchnie reklamowe, korzystając z ok. 3-4 ekranów jednocześnie.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

A skuteczność mniejsza... ale ciągle zapominają o tym wspomnieć.
 0  
To jest logiczne. Np sklep internetowy z tkaninami dziecięcymi http://tkaninydzieciece.com.pl - tylko będzie promować się w Internecie. Inne formy reklamy są bezcelowe.
 0