Łukasz Szewczyk12.09.2017 (10:53)5 komentarzy

Lidl wkracza na rynek turystyczny. Lidl Podróże już w Polsce

Z myślą o klientach, którzy poszukują egzotycznych podróży, unikalnych wypraw i wyjątkowych przeżyć Lidl Polska uruchamia nową usługę Lidl Podróże. W katalogu sieci znajdą się zarówno wycieczki krajowe, jak i zagraniczne.
Lidl wkracza na rynek turystyczny. Lidl Podróże już w Polsce
Sieć Lidl jest obecna na światowym rynku turystycznym od ponad 10 lat, teraz usługa ta będzie dostępna także w Polsce. W ofercie, oprócz tradycyjnych wycieczek, takich jak np. zwiedzanie, wypoczynek czy "city break" znajdą się także inspirujące wyprawy, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
- Do tej pory gwarantowaliśmy dostęp do kuchni świata, a teraz postanowiliśmy zaproponować klientom ciekawe doświadczenia i poznawanie świata "od kuchni", stąd pomysł na wprowadzenie konceptu Lidl Podróże. Różnorodność wycieczek to niejedyna rzecz, która nas wyróżnia. Marka Lidl Podróże została stworzona z zespołem ekspertów z różnych biur podróży, którzy dbają o jakość oferowanych wycieczek - proponujemy zarówno egzotyczne kierunki jak i podróże w piękne zakątki Polski - a wszystko to w konkurencyjnych cenach - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska

Lidl nawiązał współpracę m.in. z polskimi biurami podróży, takimi jak Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours czy Unique Moments. Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu co dwa tygodnie, co pozwoli każdemu znaleźć wymarzoną wycieczkę nie tylko w okresie wakacyjnym, ale i przez cały rok. Katalogi będą dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w wersji drukowanej w sklepach. Ofertę kupować będzie można w dogodny dla klientów sposób - on-line (www.lidl-podroze.pl) oraz za pośrednictwem infolinii, aby zapewnić dostęp do niej wszystkim zainteresowanym klientom. W ofercie sieci Lidl Podróże dostępne będą jedynie obiekty hotelarskie, które zostały sprawdzone przez pracowników lub dostawców Lidl Podróże. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku samego przejazdu czy przelotu. Lidl korzysta jedynie z najnowocześniejszych autokarów oraz jedynie sprawdzonych przewoźników lotniczych omijając szerokim łukiem linie lotnicze umieszczone na tzw. "czarnej liście" linii lotniczych prowadzonej przez Komisję Europejską.

Warto podkreślić, że w każdym z państw, w którym Lidl wprowadził do sprzedaży usługi turystyczne, wzrastało znaczenie turystyki regionalnej. Lidl Polska, poprzez oferowanie szerokiej i niestandardowej oferty turystycznej zamierza zachęcać Polaków do częstszego podróżowania, co skutkować będzie pozytywnym wpływem na polską gospodarkę - szczególnie na polskie hotele, obiekty turystyczne, SPA, restauracje. Mając za partnerów inne kraje, Lidl Polska jest w stanie rekomendować polskie produkty turystyczne do innych krajów, podobnie zresztą jak robimy to od lat z polską żywnością. W ten sposób zamierza popularyzować Polskę jako atrakcyjny turystycznie region Europy.

Pierwszy katalog Lidl Podróże pojawi się na rynku 12 września. W ofercie znajdzie się mnóstwo różnych wycieczek, w tym m.in.: Seszele, Malediwy, Senegal, Wyspy Kanaryjskie, Włoskie Alpy dla narciarzy oraz regionalne polskie SPA. Najtańsza znajdująca się w pierwszej gazetce oferta kosztować będzie 309 zł - jest to weekend w 4-gwiazdkowym Hotelu Belweder w Zakopanem, natomiast najdroższa oferta to wyprawa na Kilimandżaro za 10 999 zł.

Komentarze (1 - 5 z 5)

jade
 1  
A są wyjazdy do San Escobar? Czy tylko w obrębie wyspy wolności Wolski można podróżować?
 0  
są, ale tylko na święto 6 króli ;D
 5  
są, ale tylko na święto 6 króli ;D
Odejdź ode mnie bo mam odruch wymiotny na pisuar.
Idź lizać kota prezesa lizusie pisowski :D
 1  
no i co się tak denerwujesz śnięta riposto? Ładnie ci POjechałem leszczu barowy,nie??
;D


Zapamiętaj jedną rzecz - zanim wypomnisz wpadkę Pisowi, zastanów się ile wpadek POpełnił "RysioMiś" ;D Człowiek inteligentny nie popełnia takich gaf jak ty..
 1