Łukasz Szewczyk11.11.2017 (10:45)brak komentarzy

Gwiazdy serialu TVP2 "Rodzinka.pl" w świątecznej kampanii AVON

Avon z okazji Świąt Bożego Narodzenia każdego roku zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku firma postawiła na współpracę
z lubianą przez Polaków rodziną, ale serialową.
Rodzinka.pl w kampanii Avon
- Nasza najnowsza kampania jest pełna rodzinnych, radosnych historii, pokazujących z przymrużeniem oka przygotowania do Świąt w rodzinie Boskich. Do zrobienia świątecznych zakupów w AVON będziemy zachęcać m.in. serią spotów radiowych, w których Natalia i Ludwik Boscy zmierzą się z różnymi "świątecznymi dylematami". Kampania w dużej mierze skoncentruje się na mediach społecznościowych. Dla tych, którzy mają problem związany z wyborem konkretnych prezentów przygotowaliśmy chatbota na Messengerze, za pomocą którego bohaterowie rodzinki.pl pomogą dokonać najlepszego wyboru - mówi Andrzej Mytych, członek zarządu i Dyrektor Komunikacji AVON.
Kampanię radiową usłyszymy od 9 listopada do 13 grudnia w największych stacjach radiowych, m.in. RMF, Radiu ZET, Eska, VOX FM.

Wzięli w niej udział Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, którzy jako Natalia i Ludwik w zabawnych spotach zdradzają kulisy świątecznych przygotowań u Boskich.

Małgorzata Kożuchowska związana jest z marką AVON od 2017 roku. W trakcie tej współpracy promowała m.in. linię kosmetyków do makijażu AVON True, krem z linii ANEW oraz zapach Viva la Vita.

Boscy to pierwsza serialowa rodzina, która pojawiła się na okładce świątecznego katalogu AVON. W ostatnich latach bożonarodzeniową ofertę marki promowali: Justyna Steczkowska z mężem
i dziećmi, Katarzyna Skrzynecka z mężem i córką, rodzina Królikowskich oraz bracia Golec.

Koncepcję kreatywną przygotował Dział Komunikacji AVON. Spoty radiowe zostały wyprodukowane przez studio Soundflower. Za zakup mediów odpowiada Starcom.