Łukasz Szewczyk14.11.2017 (14:19)brak komentarzy

Youtuberzy w nowej kampanii Idea Banku "Jestem firmą" (wideo)

Bycie popularnym youtuberem, vlogerem czy blogerem jest jednoznaczne z byciem przedsiębiorcą. A prowadzenie własnej firmy to kontrakt obowiązujący 24 godziny na dobę. Idea Bank w nowej kampanii odkrywa, że każdy influencer również może powiedzieć o sobie "jestem firmą".
JestemFirmą
Firma idąca na L4? Przedsiębiorstwo będące w ciąży? Niemożliwe? A jednak! Działanie każdego mikroprzedsiębiorstwa jest ściśle związane z jego właścicielem, który zawiadując swoim biznesem "jest firmą" 24 godziny na dobę. Odbiera telefony bez względu na porę, jego e-mail prywatny jest również e-mailem służbowym, a swój plan dnia ustala pod umówione spotkania. Nowa platforma komunikacyjna stworzona przez Idea Bank ma za zadanie przedstawić codzienne wyzwania mikroprzedsiębiorców, będące nieodłącznym elementem prowadzenia własnej działalności. Specyfikę pracy właściciela firmy ilustruje spot kampanii rozgrywający się w gabinecie dentystycznym.

Idea Bank, który jako pierwszy w swojej kampanii "Duma przedsiębiorcy" zaangażował do współpracy przedsiębiorców, powraca w nowej odsłonie. Do nowego projektu zaprosił influencerów prowadzących swoje kanały tematyczne, ale przede wszystkim - rozwijających własne firmy kryjące się za ich działalnością w sieci. - W przygotowanych video blogerzy pokażą niełatwą sztukę łączenia obowiązków, czyli jednoczesnego rozwijania swoich kanałów internetowych i prowadzenia firmy. Pierwszym z influencerów, którego nagranie już wkrótce ukaże się w sieci, jest Rock Alone - jeden z najpopularniejszych polskich gamerów z kanałem subskrybowanym przez niemal 1,5 mln osób. Przedstawi swój biznes "od kuchni" i opowie co w jego przypadku oznacza sformułowanie "jestem firmą - mówi Sławomir Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu Idea Banku.

Raz w miesiącu przedstawione zostaną także historie klientów Idea Banku. W krótkich video z cyklu "Pokaż firmę w Idea Banku" opowiedzą m.in. czym się zajmowali, zanim zdecydowali się na założenie własnej działalności oraz co było ich motywacją do "pracy na swoim".


Jednak to nie wszystko, co przygotował Idea Bank. Co miesiąc w przestrzeniach coworkigowych Idea Hub nagrywana będzie prasówka, czyli cykliczne zestawienie informacji ważnych dla każdego przedsiębiorcy.

Poruszając temat właścicieli najmniejszych firm, Idea Bank chce zwrócić uwagę, że charakter ich pracy wymaga dyspozycyjności przez całą dobę, a potrzeby prowadzonego przez nich biznesu są niestandardowe.

Kampanię od poniedziałku można śledzić w kanałach social media Idea Banku. Treści będą udostępniane na portalach Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, a także na LinkedIn oraz Google+.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Hand Made. Agencja współpracuje z Idea Bankiem od ponad trzech lat. Sprawuje nadzór nad strategią komunikacji oraz prowadzi kompleksową obsługę marek Idea Bank i Idea Hub.