Łukasz Szewczyk23.11.2017 (16:39)8 komentarzy

Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie i Ipli. Nowy spot z gwiazdami Polsatu (wideo)

6 grudnia 2017 roku punktualnie o 18:45 już po raz czternasty nie wychodząc z domów widzowie mogą pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej IPLA.
Mikołajkowy Blok Reklamowy
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wciela się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.
- Od czternastu lat mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godzinie 18:45. W naszych spotach padają słowa "oglądajcie i pomagajcie, to prosty gest". Tak proszę Państwa, to naprawdę prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Od 23 listopada 2017 roku Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.

- Udział w kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego za każdym razem jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Świadomość, że robimy to by pomóc chorym dzieciom jest główną motywacją. Pamiętajmy, tradycyjnie 6 grudnia o 18:45 przed "Wydarzeniami" obejrzyjmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód w całości jest przeznaczony na wsparcie chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat - mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, prezenterka "Wydarzeń" oraz gospodarz programu "#DorotaGawrylukZaprasza".


Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT, reżyserem spotów jest Andrzej Szajewski a producentem Krzysztof Hansz.

Komentarze (1 - 8 z 8)

A ZAMIAST TEGO BEDE OGLONDAŁ REKLAME DZIECIOM
 2  
krok zbiera na swój marny koniec, żałosny burak
 3  
dodam-obecnie była żona kroka ratuje zwierzęta w afryce za pieniądze fundacji polsat
 1  
A brożka opowiada że 500+ zlikwidowało biedę w Polsce, a Polsat setki domów wyremontował i remontuje ludziom.
A obiecanych 100tys na dom przez płaszczaka do dziś nie mają Ci, co domy stracili w nawałnicach w lecie tego roku.
 4  
I to się chwali :) Świetna akcja! Mam nadzieję, że dużo osób będzie pamiętać, żeby włączyć polsat 6 grudnia :)
 2  
Polsat od lat działa charytatywnie i takie akcje jak Mikołajkowy blok reklamowy są tego przykładem.
 0  
Jedyny dzień w roku kiedy oglądam reklamy z przyjemnością :) Super inicjatywa polsatu. Gdyby tak wszyscy posiadacze TV odpalili w ten dzień polsat... ile by było z tego pieniędzy dla dzieciaków... Szkoda, że to nie możliwe...
 1  
No ja akurat nie mam problemu z tym, zeby włączyć Polsat na specjalną okazję, bo w zasadzie codziennie coś na Polsacie obejrzę. Ale wiadomo, z okazji mikołajkowej i zbożnego celu, tym chętniej się do akcji włączę.
 0